YoungRob Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 hallo, net nieuw hier want ik wil mijn probleem voorleggen aan jullie. Als ik de missie gray imports wil spelen dan krijg ik het intro filmpje te zien. Na het intro filmpje krijg ik een zwart scherm [maar het spel gaat wel verder]. Als ik een save game in mijn map zet die verder is dan deze missie sluit het spel zich vanzelf af [niet verzenden gta_sa.exe etc]. Wat moet ik doen :S? Reageren
spoeky Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 hallo,net nieuw hier want ik wil mijn probleem voorleggen aan jullie. Als ik de missie gray imports wil spelen dan krijg ik het intro filmpje te zien. Na het intro filmpje krijg ik een zwart scherm [maar het spel gaat wel verder]. Als ik een save game in mijn map zet die verder is dan deze missie sluit het spel zich vanzelf af [niet verzenden gta_sa.exe etc]. Wat moet ik doen :S? Je hebt waarschijnlijk een savegame gedownload van de verkeerde versie. Want dan ga je terug naar windows. probeer een savegame van de andere versie te downloaden. Mischien doet ie het dan wel! Hier kan je savegames van versie 1 vinden. En hier Kan je savegames van versie 2 vinden. Waarom je bij de missie gray imports een zwart scherm krijgt, weet ik niet. Dus daar kan ik je helaas niet mee helpen. Maar mischien kan je nu wel verder komen met de savegames! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.