sevaboy Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Als ik gta2 opstart en speel,dan kies ik training,maar dan is begint me scherm te freezen. Als ik loop,dan is me beeld wazig. Is er hier een middel voor? Ps:Ik heb geen afbeelding,omdat ik me paint en psp8 verwijdert heb! Edit:met wat zoekwerk heb ik een topic gevonden waar dit probleem ook vertelt is(maar het is gta2)Gelukkig kwam de afbeelding van pas:Bijna hetzelfde afbeelding bij m'n probleem Maar van mij,als ik vooruit ga volgt alles(trappen,gebouwen,auto's)Help me A.U.b want ik wil dolgraag eens online spelen! Bewerkt: 17 mei 2007 door sevaboy Reageren
ifc3 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 met wat zoekwerk heb ik een topic gevonden waar dit probleem ook vertelt is(maar het is gta2)Gelukkig kwam de afbeelding van pas:Bijna hetzelfde afbeelding bij m'n probleemMaar van mij,als ik vooruit ga volgt alles(trappen,gebouwen,auto's)Help me A.U.b want ik wil dolgraag eens online spelen! Was dit altijd al zo? Zo niet: al een reinstall van je OS geprobeerd of een videokaartstabiliteitstest gedaan of een keer memtest(86) gedraaid? Reageren
sevaboy Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Ik heb het maar juist gedownt! Dus ik heb het nog niet lang! En van die dingen die je gezegd heb,ik niet zoveel verstand over pc's Bewerkt: 17 mei 2007 door sevaboy Reageren
ifc3 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Ik heb het maar juist gedownt!Dus ik heb het nog niet lang! En van die dingen die je gezegd heb,ik niet zoveel verstand over pc's Het is ook een oud spel. Probeer hem anders eens in W98/W2K mode. (rechtermuisknop op het progje -> eigenschappen en daar vind je het wel ergens). Reageren
sevaboy Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Dit vond ik in 'README': - You will NEED to run "AutoDetect" from the Program Menu BEFORE running the game for the first time. - In AutoDetect you can choose your Rendering Engine (Method of Graphics Display). If your Graphics card supports 3D acceleration then please choose "Direct3D"; otherwise please choose "DirectDraw" or whatever other option appears in the drop-down menu. If you are unsure please choose "Direct3D" (you can always change it back later) Reageren
ifc3 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Dit vond ik in 'README':- You will NEED to run "AutoDetect" from the Program Menu BEFORE running the game for the first time. - In AutoDetect you can choose your Rendering Engine (Method of Graphics Display). If your Graphics card supports 3D acceleration then please choose "Direct3D"; otherwise please choose "DirectDraw" or whatever other option appears in the drop-down menu. If you are unsure please choose "Direct3D" (you can always change it back later) Werkte dat? Reageren
sevaboy Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Ik weet niet wat ik moet doen Als het over games installeren dan ben ik een klungel! Reageren
ifc3 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Ik weet niet wat ik moet doen Als het over games installeren dan ben ik een klungel! In het startmenu waar GTA2 staat, staat ergens autodetect en daar moet je Direct3D kiezen... Reageren
sevaboy Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Is het opties? Maar ik heb het gevonden,maar het lukt denk het niet. Maar je moet bij het begin het doen,dus als ik het verwijder en weer installeer zal het misschien gaan? Reageren
ifc3 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Is het opties?Maar ik heb het gevonden,maar het lukt denk het niet. Maar je moet bij het begin het doen,dus als ik het verwijder en weer installeer zal het misschien gaan? Nee, niet als je het spel al hebt opgestart. Daarvoor. Reageren
sevaboy Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Dus als je al gespeeld,dan kun je het doen, Of als je eerst dat doet en dan speelt? Reageren
ifc3 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Dus als je al gespeeld,dan kun je het doen,Of als je eerst dat doet en dan speelt? Als het je lukt om het spel niet te draaien, dan kun je het doen. Reageren
sevaboy Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Zeg het maar in stappen,want ik versta er niet van Want ik zo snel mogelijk online spelen en voor de eerste keer modden! Reageren
ifc3 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Zeg het maar in stappen,want ik versta er niet van Want ik zo snel mogelijk online spelen en voor de eerste keer modden! Verander de 3D instellingen bij GTA2. Dat doe je door het spel af te sluiten en in het start menu een programma te zoeken en op te starten in de map waar GTA2 staat, die je anders niet opstaat. Dit kun je handig aanpakken door je ogen te gebruiken, te lezen en logisch na te denken. Reageren
sevaboy Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Noemt het GtaManager? Daar kun je je opties wijzigen. Ik heb paar dingen gevonden? Screen mode Een vakje waar Direct3D is Dan nog een vakje waar Primair beeldschermstuurprogramma is En dan nog een vakje waar er cijfers opstaan: -640x480 -800x600 -1024x768 Ik heb eens alle 3 de cijfers gedaan en het verbetert,maar bij 1024x768 dan flikkert me scherm 800x600=beter,maar dan zwart en me scherm freest me persoon. 640x780 is die slechte wat ik bedoel. En dan nog iets: Gamma valeu en daar kan je 1 tot en met 30 cijfers kiezen. Kan ik het daar veranderen en hoe moet dat dan zijn? Bewerkt: 17 mei 2007 door sevaboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.