Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had zin om iets abstracts te gaan maken en dit is eruit gerold. Het moet een mysterieuze meteoriet voorstellen die in het jaar 2065 een enorme inslag op aarde zal geven wat niemand zal gaan overleven. Be prepared.. :engel:

mysteriousimpactvw8.png

Geplaatst:
Ik had zin om iets abstracts te gaan maken en dit is eruit gerold. Het moet een mysterieuze meteoriet voorstellen die in het jaar 2065 een enorme inslag op aarde zal geven wat niemand zal gaan overleven. Be prepared.. :engel:

mysteriousimpactvw8.png

Erg mooie signature, Levi, en hij is zeker geslaagd. De effecten op de 'komeet' zijn erg mooi, ook erg mooi kleurgebruik. Het zwarte er rond geeft de signature ook weer een extra mysterieuze look. De tekst is erg mooi, mooie effecten, 'Mysterious Impact' staat er duidelijk, maar die 'Levi' en '2065' zijn iets moeilijker om te lezen. Maar alles te samen is het een zeer goed design, en het geeft heel goed het gevoel van een 'Mysterious Impact' weer. 9/10, KUTGW. :tu:

Geplaatst:

Zeer mooi gemaakt Levi!

De tekst is mooi erin gezet en ook een mooi font.

Je hebt mooie kleuren gebruikt. Ik weet niet wat dat is links in je sig, maar dat is heel mooi! Dat vult de sig goed op en er zitten mooie kleuren in!

Cijfer:9,5/10

Geplaatst:

nou, leuk dat we in 2065 pas dood gaan ^^

rate:

ik vind het een echt geslaagde signature, ik denk zelfs dat hij zo geslaagd is dat ik hem kan benoemen tot mooiste die ik tot nu toe op dit forum heb gezien,

het effect aan de meteor is mooi gedaan en de kleuren spreken me ook echt aan omdat de BG zwart is valt het ook gemakkelijk op.

je hebt de font er mooi in gezet, past bij de kleuren. vooral ook omdat je font ook van kleur verandert

wel zie je ongeveer links onder nog 3 vage vlekken zitten en dat vind ik het enigste minpunt van heel de sig

cijfer: een welverdiende 10

Geplaatst:

Iedereen hartstikke bedankt voor jullie commentaar, leuk dat jullie hem mooi vinden. Ben ook erg veel bezig geweest de juiste kleuren samen te krijgen tot een mooi geheel.

wel zie je ongeveer links onder nog 3 vage vlekken zitten en dat vind ik het enigste minpunt van heel de sig

Ik weet niet zeker of je hetgeen bedoelt waar ik het nu over ga hebben, maar ik zag een vaag donker plekje onder aan de meteoriet, is dat misschien wat je bedoelt? Ik heb dat in ieder geval iets proberen te verminderen wat nu gefixt staat in mijn huidige handtekening.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...