Scarface92 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2007 Ik speel VCS en altijd als ik naar de fun fair gaa gaat het beeld trager doen. En sloomer dat is erg iritant. altijd als ik bij de fun fair ben nooit ergens anders. Nu kan het aan mijn playstation 2 ligen.... Of ergens anders door, heeft iemand anders dit probleem ook? En het ligt niet aan de laadtijden want het is de hele tijd...! :? The GTA man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2007 Ik speel VCS en altijd als ik naar de fun fair gaa gaat het beeld trager doen.En sloomer dat is erg iritant. altijd als ik bij de fun fair ben nooit ergens anders. Nu kan het aan mijn playstation 2 ligen.... Of ergens anders door, heeft iemand anders dit probleem ook? En het ligt niet aan de laadtijden want het is de hele tijd...! :? The GTA man Gewoon een bug in je CD. Zitten er krassen op? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2007 Ik speel VCS en altijd als ik naar de fun fair gaa gaat het beeld trager doen.En sloomer dat is erg iritant. altijd als ik bij de fun fair ben nooit ergens anders. Nu kan het aan mijn playstation 2 ligen.... Of ergens anders door, heeft iemand anders dit probleem ook? En het ligt niet aan de laadtijden want het is de hele tijd...! :? The GTA man Gewoon een bug in je CD. Zitten er krassen op? Nee geen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2007 Het ligt niet aan je PS2,want ik heb het namenlijk ook,dit ligt aan het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djfisjtik Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2007 Ik speel VCS en altijd als ik naar de fun fair gaa gaat het beeld trager doen.En sloomer dat is erg iritant. altijd als ik bij de fun fair ben nooit ergens anders. Nu kan het aan mijn playstation 2 ligen.... Of ergens anders door, heeft iemand anders dit probleem ook? En het ligt niet aan de laadtijden want het is de hele tijd...! :? The GTA man Is normaal. Komt volgens mij door het reuzenrad. De ps2 heeft eigenlijk niet genoeg power voor die omgeving. Ik ben benieuwd of het soepeler gaat op de ps3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Jep, het klopt, bij de Fun Fair gaat het spel inderdaad trager doen. Dit is me overigens alleen nog maar bij de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories opgevallen, dus op de PlayStation Portable-versie hoef je je geen zorgen te maken. Waarom het spel trager gaat doen bij de Fun Fair is (héél misschien) te verklaren aan het feit dat er zich een draaiend object bevindt (het Chunder Wheel welteverstaan), welke op de een of andere manier veel energie vergt van de PlayStation 2. Soms zie je namelijk ook wel eens dat de hokjes van het reuzenrad verdwenen zijn. Ik weet niet of het hier aan ligt, maar het zou eventueel een verklaring kunnen zijn. Overigens vind ik het dan wel vreemd dat de PlayStation Portable hier geen last van heeft en de PlayStation 2 wel. Edit: Haha djfisjtik was me in zekere zin voor. Edit II @ hieronder: Klopt, de draw distance is in de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories verder dan in de PlayStation Portable-versie. Bewerkt: 17 mei 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djfisjtik Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2007 Jep, het klopt, bij de Fun Fair gaat het spel inderdaad trager doen. Dit is me overigens alleen nog maar bij de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories opgevallen, dus op de PlayStation Portable-versie hoef je je geen zorgen te maken. Waarom het spel trager gaat doen bij de Fun Fair is (héél misschien) te verklaren aan het feit dat er zich een draaiend object bevindt (het Chunder Wheel welteverstaan), welke op de een of andere manier veel energie vergt van de PlayStation 2. Soms zie je namelijk ook wel eens dat de hokjes van het reuzenrad verdwenen zijn. Ik weet niet of het hier aan ligt, maar het zou eventueel een verklaring kunnen zijn. Overigens vind ik het dan wel vreemd dat de PlayStation Portable hier geen last van heeft en de PlayStation 2 wel.Edit: Haha djfisjtik was me in zekere zin voor. Lol. Moet je ook niet zo'n lang antwoord typen Ik heb de psp versie nooit gespeeld. Is het niet zo dat de drawing distance in de ps2 verder is dan op de psp? Hoe verder de drawing distance, hoe meer power er nodig is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
curler007 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 ik heb precies het zelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Dit gebeurt ook als je uren achterelkaar speelt( daar weet ik alles van:P) En ook als je extreem snel gaat met een snelle auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.