Jump to content

Raar heel erg vreemd licht ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kwam uit cj zn huis zie ik rechts van mij en super helder licht heel muh scherm werdt zo wit. geen lantaarn want die had ik gemold en geen autos in de buurt. Kij zelf maar. ik heb nog een foto geplaast nu staan de lantaarns er wel xD maar dat licht omg egt vreemd. PS: ik heb nog een foto toegevoegd (wat op de achtergrond staat is een cirkel van de dood dat is voor stunts)

post-61559-1179415643_thumb.jpg

post-61559-1179419266_thumb.jpg

post-61559-1179422476_thumb.jpg

Bewerkt: door GTA4Lofe
Geplaatst:

Ik denk niet dat dit een easter egg is. Soms zijn er politiehelicopters in de lucht. Die vliegen dan over grove street of een andere plek. Ze geven ook een vel licht. En 's nachts zie je dat heel goed. Dus ik denk eerder dat het een politiehelicopter was. ;)

Geplaatst:

Nee ik had in de lucht gekeken er was niets en het blijf wel iets van 3 minuten zo

Geplaatst:

Zijn dat niet van die licht dingen die je kunt laten vallen uit een straaljager :?

Geplaatst: (bewerkt)

Het is 04:54 op die foto. Op die tijd komt de zon op. Dus het kan waarschijnlijk ook de zon zijn. Die schijnt op sommige plekken ook heel fel als ie opkomt. Dus dan moet het denk ik de zon zijn! Maarja wel rare plek voor de zon :bonk:

Bewerkt: door spoeky
Geplaatst:

Nee het is absoluut geen straaljager. er was niets in de lucht. geen zon idd een arre plek als ie opkomt en hij komt altijd om 6:00 op. dus het is onverklaarbaar. ikd acht eerst ook dat het die bom van een straaljager was. maar er was niets.

Geplaatst:

Dan is het nog steeds een bug/glitch en geen easter egg. Soms heb je boven in de lucht ook bolletjes licht (die van beneden op vliegtuigen/sterren ofzo moeten lijken). Dit zijn echter ook maar simpele lichtbronnetjes waar je gewoon doorheen kunt vliegen. Misschien is dit er ook eentje, alleen hangt deze door een kleine bug op de grond.

Geplaatst:

Ja maar hier kon ik niet doorheen lopen. het leek wel een soort cirkel muur. maar ik denk niet dat het een bug of glitch is. misschien ... ja ik weet ut niet

Geplaatst:

Dit is wel erg raar. Je ziet ook een armor pickup daar spawnen. Heb je mischien mods geïnstalleerd? Of cheats gebruikt?

Geplaatst:
Ja maar hier kon ik niet doorheen lopen. het leek wel een soort cirkel muur. maar ik denk niet dat het een bug of glitch is. misschien ... ja ik weet ut niet

Het moet wel een bug/glitch zijn, als het een easter egg zou zijn dan zou het er altijd zijn (of in ieder geval elke week een vaste tijd/dag) en bovendien zou het dan ook bij andere mensen het geval zijn en ik heb het toch echt nog nooit gezien zo op de grond. Ook kan het zijn dat je zelf met 2dfx hebt zitten rotzooien en dat je het licht gewoon zelf gemaakt hebt, maar dat zal wel niet. :puh:

Geplaatst:

Ik heb inderdaag de mod grove 4 life gebruikt dat je alles dara krijgt en spawnt . maar dat heb ik al een tijdje en dat ;icht heb ik daar nog nooit gezien. en cheats???? zoek jij daar maar en cheat voor

Geplaatst:
Ik heb inderdaag de mod grove 4 life gebruikt dat je alles dara krijgt en spawnt . maar dat heb ik al een tijdje en dat ;icht heb ik daar nog nooit gezien. en cheats???? zoek jij daar maar en cheat voor

Dan denk ik dat het aan die mod ligt! Ik heb zelf de mod nooit gehad. Dus ik weet het niet zeker. ;)

Geplaatst:
Ik kwam uit cj zn huis zie ik rechts van mij en super helder licht heel muh scherm werdt zo wit. geen lantaarn want die had ik gemold en geen autos in de buurt. Kij zelf maar. ik heb nog een foto geplaast nu staan de lantaarns er wel xD maar dat licht omg egt vreemd

je zij dat je die lantaarnpaal had gemold volgens mij is dat het , de kapotte lantaarnpaal :bonk:

Geplaatst:

hmm richt eens met een fototoestel erop ik geloof dat het een Photo "Opportunities" is van die mod dus extra Photo Opportunities bijgevoegd door de maker ervan dacht ik

Geplaatst:
hoi werkt het ook bij gta San Andreas

zal wel leuk zijn

Het is voor gta san andreas :bier:

Ik wist dit zelf ook al maar toen ik het trappetje eindelijk bij het vliegtuig had verdween het vliegtuig :duh:

Brandjes zijn soms ook zo omgeven met dat soort lciht. maar dan meot je er doorheen kunnen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...