Jump to content

Raar heel erg vreemd licht ?

Recommended Posts

Geplaatst:

O ik heb dat ook wel eens...Soms komt er door een glitch een politie helikopter onder de grond terecht. Soms zie ye dan de wieken nog boven de grond, soms alleen het licht. Maar dan moet ye wel het geluid hebben gehoord van zo'n helikopter...

Anders is het een omgevallen lantaarnpaal. Als ye zo'n ding omramt, valt meestal de paal door de grond heen maar zie ye het licht nog steeds...

Trouwens: Ik zie ook heel vaak op zee zo'n soort licht maar dan geel? (en niet geel van de zon, maar die ye ook wel eens in Hidden Interiors ziet)

Geplaatst:
Trouwens: Ik zie ook heel vaak op zee zo'n soort licht maar dan geel? (en niet geel van de zon, maar die ye ook wel eens in Hidden Interiors ziet)

Dat hoort gewoon zo! Ga maar eens met een vliegtuig vanaf de kust vliegen. Dan zie je de lucht ook geel worden zoals in de blue heaven. Dan wordt de lucht later ook wit, blauw etc. Dat gebeurt ook in de blue heaven. Op het land in San Andreas zelf is dit ook zo. Maar dit valt meestal niet op, omdat het bebouwd is.

Geplaatst: (bewerkt)

Deze lichten komen wel vaker voor. Ik zie ze elke keer als ik gtasa speel. Daarnet nog voor het bord van Pier 69 in San Fierro, zweefde zo'n licht. Dat is denk ik een bug van een omgevallen lantaarnpaal. De lantaarnpaal is al omgevallen of verdwenen, maar het licht dat erin zat niet.

EDIT: oww dat zei Blue Yoshi 97 ook al :$ Sorry niet gezien, ik las het net nadat ik had gepost. Stom, stom.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Een bug,je hebt vast te veel gemod? want normaal ligt er daar geen "Cop-Bribe" op de grond,en ook geen Kogelvrije vest,Ik denk dat dit komt door te veel Modden.

Geplaatst:

ik weet niet wat dat licht is maar wat doet die body armor daar???

Geplaatst:
Ik heb inderdaag de mod grove 4 life gebruikt dat je alles dara krijgt en spawnt . maar dat heb ik al een tijdje en dat ;icht heb ik daar nog nooit gezien. en cheats???? zoek jij daar maar en cheat voor

oke.. maar deze mod geeft soms rare verschijnselen :bonk:

Geplaatst:
ik weet niet wat dat licht is maar wat doet die body armor daar???

Waarschijnlijk een Noob-mode. Maar ik heb zo vaak zo'n ding gezien Of het zit in een gebou of whatever, Het is geen EE ;)

Greets

Pemp :cya:

Geplaatst:

het is gewoon een ongevallen lantaarnpaal wat je dus zei dat je dat hebt gedaan en dat licht is er dan nog steeds :bier:

Geplaatst:

het lijkt mij niet op een lantaren of straal jager flits bom lijken

:duh:

ik had eens een plane onder de grond gezien met sobeit

meschien is et tog wel een helicopter :cab:

Geplaatst:

het is mischien een foto oppetunity ofsow want je hebt gemod en mischien omdat jegemod hebt is die ding daar

Geplaatst:

Wat het ook zijn mag, het is sowieso geen Easter Egg. Ik had gehoopt dat dit topic, na enige discussies, volledig besproken en naar beneden gezakt zou zijn. Helaas blijkt dit niet het geval te zijn, dus lijkt het mij verstandig om dit topic maar op slot te zetten. Veel nuttigs kan er immers toch niet meer toegevoegd worden, dus daarom: :slotje:

[Voor eventuele vragen en/of opmerkingen staat mijn PB-Inbox altijd open.]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...