Jump to content

geen dak op ziekenhuis pike creek

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben met een tak over het ziekenhuis van pike creek gevlogen (ik heb de cheat chittychittybb gebruikt) en een screenshot gemaakt. er bleek geen dak op te zitten! niet dat dat gebouw het enigste is in heel liberty city, maar, deze vind ik het leukst. kijk zelf maar:

Geplaatst:
ik ben met een tak over het ziekenhuis van pike creek gevlogen (ik heb de cheat chittychittybb gebruikt) en een screenshot gemaakt. er bleek geen dak op te zitten! niet dat dat gebouw het enigste is in heel liberty city, maar, deze vind ik het leukst. kijk zelf maar:

Het is ook de bedoeling dat er geen dak op zit... :duh: Die gebouwen zijn er gewoon in NY e.d.

Geplaatst: (bewerkt)

Er zijn meer gebouwen waar geen dak op zit, waaronder het ziekenhuis in 'Pike Creek' valt.

Edit: Te laat...

Bewerkt: door GTA Monster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...