hehezalig Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Hey iedereen Ik probeer 'Second life' te spelen maar eer ik het kan spelen moet ik een account aanmaken. Daar zit em het probleem in. Telkens wanneer ik een account wil aanmaken en ik neem die 'Avaible' is. Als ik dan nog de overige dingen invul en dan op 'Continue' druk krijg ik de volgende foutmelding : Ik heb al 8 verschillende namen gekozen die zeker nog niet gekozen waren en zonder overige tekens zoals ", - , _, !,... Maar het blijft komen die foutmelding... Weet iemand hier een oplossing voor? Reageren
Jowx Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Verplaatst naar het 'Overige Genre's Forum'. Reageren
Eros Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Hey iedereenIk probeer 'Second life' te spelen maar eer ik het kan spelen moet ik een account aanmaken. Daar zit em het probleem in. Telkens wanneer ik een account wil aanmaken en ik neem die 'Avaible' is. Als ik dan nog de overige dingen invul en dan op 'Continue' druk krijg ik de volgende foutmelding : Ik heb al 8 verschillende namen gekozen die zeker nog niet gekozen waren en zonder overige tekens zoals ", - , _, !,... Maar het blijft komen die foutmelding... Weet iemand hier een oplossing voor? Probeer eens een andere 'Last Name' te kiezen. Want die site heeft meer dan 6.000.000 gebruikers, dus het kan best wel zijn dat al die namen bezet zijn. Reageren
kees1991 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 wat is secont live eigelijk. veel seggen dat je er voor moet betaalen. andere seggen dat dat niet perzee moet. ik heb het ook geinstaleerd. gin het spelen maar snap er niks van. ik heb in het begin al wel al die tut's gedaan. en ben nu op een ander eiland. maar hoe kom ik nu op het eiland waar alls echt is? Reageren
hehezalig Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Hey iedereenIk probeer 'Second life' te spelen maar eer ik het kan spelen moet ik een account aanmaken. Daar zit em het probleem in. Telkens wanneer ik een account wil aanmaken en ik neem die 'Avaible' is. Als ik dan nog de overige dingen invul en dan op 'Continue' druk krijg ik de volgende foutmelding : Ik heb al 8 verschillende namen gekozen die zeker nog niet gekozen waren en zonder overige tekens zoals ", - , _, !,... Maar het blijft komen die foutmelding... Weet iemand hier een oplossing voor? Probeer eens een andere 'Last Name' te kiezen. Want die site heeft meer dan 6.000.000 gebruikers, dus het kan best wel zijn dat al die namen bezet zijn. Heb al 7 andere Last Name's gekozen... ---------- Weet echt niemand een oplossing voor dit probleem? Heeft niemand anders dat al gehad? >>> Door Jowx: Dubbelposten is niet toegestaan, posts samengevoegd. <<< Reageren
hehezalig Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 AUB wil iemand eens antwoorden. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Weet je echt zeker dat het ook niet met een hoofdletter of met een cijfer is gedaan? Reageren
hehezalig Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Weet je echt zeker dat het ook niet met een hoofdletter of met een cijfer is gedaan? Laat maar ik heb al een account kunnen maken, alleen komt er nu de volgende foutmelding : Ik probeer in te loggen maar ze zeggen : Wat moet ik nu weer doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.