Jump to content

Second life probleem?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen

Ik probeer 'Second life' te spelen maar eer ik het kan spelen moet ik een account aanmaken.

Daar zit em het probleem in.

Telkens wanneer ik een account wil aanmaken en ik neem die 'Avaible' is.

Als ik dan nog de overige dingen invul en dan op 'Continue' druk krijg ik de volgende foutmelding : secondlifeaccountev2.jpg

Ik heb al 8 verschillende namen gekozen die zeker nog niet gekozen waren en zonder overige tekens zoals ", - , _, !,...

Maar het blijft komen die foutmelding...

Weet iemand hier een oplossing voor?

Geplaatst:
Hey iedereen

Ik probeer 'Second life' te spelen maar eer ik het kan spelen moet ik een account aanmaken.

Als ik dan nog de overige dingen invul en dan op 'Continue' druk krijg ik de volgende foutmelding : secondlifeaccountev2.jpg

Ik heb al 8 verschillende namen gekozen die zeker nog niet gekozen waren en zonder overige tekens zoals ", - , _, !,...

Probeer eens een andere 'Last Name' te kiezen. Want die site heeft meer dan 6.000.000 gebruikers, dus het kan best wel zijn dat al die namen bezet zijn.

Geplaatst:

wat is secont live eigelijk. veel seggen dat je er voor moet betaalen. andere seggen dat dat niet perzee moet. ik heb het ook geinstaleerd. gin het spelen maar snap er niks van.

ik heb in het begin al wel al die tut's gedaan. en ben nu op een ander eiland. maar hoe kom ik nu op het eiland waar alls echt is?

Geplaatst:
Hey iedereen

Probeer eens een andere 'Last Name' te kiezen. Want die site heeft meer dan 6.000.000 gebruikers, dus het kan best wel zijn dat al die namen bezet zijn.

Heb al 7 andere Last Name's gekozen...

----------

Weet echt niemand een oplossing voor dit probleem?

Heeft niemand anders dat al gehad?

:-(

>>> Door Jowx: Dubbelposten is niet toegestaan, posts samengevoegd. <<<

Geplaatst:
Weet je echt zeker dat het ook niet met een hoofdletter of met een cijfer is gedaan?

Laat maar ik heb al een account kunnen maken, alleen komt er nu de volgende foutmelding :

Ik probeer in te loggen maar ze zeggen :

secondlifefoutmeldingka8.jpg

Wat moet ik nu weer doen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...