lancevance12 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) ik krijg die green top voor de Skate Ranch niet van dat gebouw af ik druk heel snel op 'X' maar lukt niet help me please ---------- help me aub >>> Door Jowx: Dubbelposten is niet toegestaan, zeker niet als er maar 15 minuten tussen je posts zitten. Een beetje geduld is welkom, in de tussentijd kan je de regels lezen terwijl je wacht op antwoord. <<< Bewerkt: 17 mei 2007 door Jowx Reageren
Ice Banana Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Walktroughs ftw! you have to simply mash X as fast as you can to make it fall. You should only have trouble with this on Sick Difficulty. When on sick mode, I reccomend playing for a while, and making the area where you play as hot as possible. Having sweaty hands will help a lot, even if it does disgust the people around you, at least you won't be trying for hours on end to complete the mission. Simpel Vertaald: Duw gewoon de X button verot tot de green top valt (Zweterige handen helpen volgens die kerel) IB Reageren
Suburban Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 *bump* of mijn taktiek, pak een paar oordopjes en beweeg daarmee snel op de X, hij drukt hem vaker in dan met je hand, zo heb ik hem gehaald Reageren
thug Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) mijn tacktiek is een beetje belachelijk denk ik maar een kennis geeft me dat geleert om te beven op X knopje zo heb ik hem gehaald. Bewerkt: 6 juli 2007 door thug Reageren
Speakrslayer Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Op sick heb ik een elektrische tandenborstel gebruikt om dat ding te laten loskomen. Reageren
thug Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 loool goeie tip zelf nog nie aan gedacht ik heb het gwn met mijn vingers gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.