Jump to content

Wil jij 50 Cent in GTA San Andreas??

Joriz

Wil jij 50 Cent in GTA San Andreas??  

61 leden hebben gestemd

1. 1. Wil jij 50 Cent in GTA San Andreas??

• Jaa!!
      16
    • Jaa en Eminem ook!!
      22
    • Nee dat past niet in da game!!
      10
    • Nee ik haat 50 Cent!!
      10
    • Nee 50 Cent is nog geen euro waard!!
      19

Recommended Posts

Ik heb zelf true crime. dat is zwaar nageaapt van gta maar dan veel slechter. nu gaat gta mischien true crime naaapen want in true crime speelde ook een rapper (snoop dog) ik vind het echt bagger als 50 erin meespeelt. doe mij maar tommy of een andere gangster.

Delen op andere websites

• Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• liltuner

14

• Tim14

10

• Yohan

10

• Arjen

9

Top Posters In This Topic

als 50 cent en eminem er in komen moet het spel ook in 2004 afspelen omdat het dan realistischer is maar als hun er in komen moeten ook andere bekende zangers in voor komen zoals robbie williams, britney enzo

Delen op andere websites

als 50 cent en eminem er in komen moet het spel ook in 2004 afspelen omdat het dan realistischer is maar als hun er in komen moeten ook andere bekende zangers in voor komen zoals robbie williams, britney enzo

Eminem en 50 Cent bestaan al langer dan in 2004 hor...

het kan dus best in 1995 ofzoiets...

Delen op andere websites

Lama, aan de teksten hoor je wel wat 50 zent voor gast is...

gansta dus

50 Cent stelt niks voor, ik kan net zo goed diezelfde teksten maken snapje?? Hij is een keer in elkaar geramd door Ja Rule, dus zo "gangsta" is hij ook weer niet! Met veel geld kan ik ook een clip opnemen waar ik in de gevangenis zit..

Hij is gewoon een brulaap en niets meer waard dan dat hij zichzelf noemt!!

Dat zal nu niet meer gebeuren, die kerel heeft 24 uur perdag 4 body guards om zich heen lopen + dat ik ook nog eens ALTIJD een kogel vrij vest draagt!

Delen op andere websites

als 50 cent en eminem er in komen moet het spel ook in 2004 afspelen omdat het dan realistischer is  maar als hun er in komen moeten ook andere bekende zangers in voor komen zoals robbie williams, britney enzo

Eminem en 50 Cent bestaan al langer dan in 2004 hor...

het kan dus best in 1995 ofzoiets...

eminem bestaat wel langer ja dat klopt maar 50 cent die is vorig jaar pas echt bekend geworden dan is het toch dom al 50 cent in de game komt als het spel mischien in 1970 speelt en als 50 cent er in komt is da volges mij ook hardstikke duur vooral als het aan die halve euro ligt :puh:

Delen op andere websites

Hahahahahaha, dat kan best kloppen ja!! Maar als hij een character speelt, zal het niet zoveel in prijs schelen.. Trouwens, als 50 Cent veel geld eist, zal Rockstar Games hem weigeren, als ze een beetje verstandig zijn ;)

Delen op andere websites

Ik vind Rap muziek opzich wel leuk maar om het in GTA SA te stopppen vind ik niet zo goed idee. Lijkt me wel leuk alleen dan word het zo eenzijdig, zo alleen draaiend om die rappers

Delen op andere websites

In GTA zitten altijd verschillende soorten muziek!!

HEt is nooit alleen Rap.

Er komen ook nog zenders met Pop en andere muziek denkt ik.

Maar we weten nog niet of ze op de radio komen of dat ze een character zijn.

Delen op andere websites

In GTA zitten altijd verschillende soorten muziek!!

HEt is nooit alleen Rap.

Er komen ook nog zenders met Pop en andere muziek denkt ik.

Maar we weten nog niet of ze op de radio komen of dat ze een character zijn.

Ook zender met Hardcore/Hardstyle :puh: ?

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...