Jump to content

Wil jij 50 Cent in GTA San Andreas??

Joriz

Wil jij 50 Cent in GTA San Andreas??  

61 leden hebben gestemd

1. 1. Wil jij 50 Cent in GTA San Andreas??

• Jaa!!
      16
    • Jaa en Eminem ook!!
      22
    • Nee dat past niet in da game!!
      10
    • Nee ik haat 50 Cent!!
      10
    • Nee 50 Cent is nog geen euro waard!!
      19

Recommended Posts

• Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• liltuner

14

• Tim14

10

• Yohan

10

• Arjen

9

Top Posters In This Topic

Ik schreeuw alles er nu ook maar ff uit..

Ok 50 cent is een paar keer geschoten een heeft nogal een ***** jeugd gehad hij moest dealen om aan nieuwe schoenen te komen enzo... Hij is opgegroeid in Tha hood duz daarom is ie Gangsta en niet omdat ie ruzie heeft met Ja Rule (Dat is omdat Ja Rule in een normale wijk is opgegroeid en rapt over tha hood)

Eminem is al bekend sinds '97 alleen toen was ie nog nie bekend duz... <_<

Ojah en dat dan over die brulaap he.. :o Hij kan bijna nie goed rappen omdat hij ook in ze mond geraakt toen ie geschoten is enne btw Eminem zingt nie hij rapt rappen en zingen zijn 2 verschillende dingen wanneer zien de mensen dat nou in <_<

Ojah :o Nog ff over het topic ik heb gestemt dat het nie in de game past omdat het nie alleen over rappers enzo gaat kan je net zo goed GTA verkopen aan Shady Records© ofzo.. :blink: Wel jammer dat er geen 2pac in zit want dat past wel bij die game wrom wel Snoop en geen Pac :blink: najah zal wel speciale reden zijn

@ Freak ik vind je een aardige gozer maare als je nie alles weet over iemand moet je geen conclussie's trekken.. <_<

The Verve Bittersweet symhony heel lekker nummer van een goeie film.. :puh::D

Delen op andere websites

Het past gewoon helemaal nie in de game...

dat bij True Crime was wel grappig dan had je Snoop Dogg op dog patroll

Maare omdat nou ook met 50 of Em te doen lijkt me een beetje zielig elkaar na-apen.. :blink:

Najah anyway geen 50 noch Em in GTA SA.. :D

Delen op andere websites

:blink: Wel jammer dat er geen 2pac in zit want dat past wel bij die game wrom wel Snoop en geen Pac :blink: najah zal wel speciale reden zijn

Ik weet wel 200% zeker (Lees nog maar een keer 200%, ja) dat er HEEL VEEL referenties naar Tupac in zitten. Tupac was een legende in die tijd. Niet op michael jordan gehalte, maar een legende voor iedere wannabe street kid out there. Dus neem het maar van mij aan dat er veel dingen van tupac in het spel zullen zitten, van kleding tot bepaalde manieren van dingen doen.

Delen op andere websites

:blink: Wel jammer dat er geen 2pac in zit want dat past wel bij die game wrom wel Snoop en geen Pac  :blink: najah zal wel speciale reden zijn

Ik weet wel 200% zeker (Lees nog maar een keer 200%, ja) dat er HEEL VEEL referenties naar Tupac in zitten. Tupac was een legende in die tijd. Niet op michael jordan gehalte, maar een legende voor iedere wannabe street kid out there. Dus neem het maar van mij aan dat er veel dingen van tupac in het spel zullen zitten, van kleding tot bepaalde manieren van dingen doen.

ik hoop het niet maar ik denk het wel maar dan niet dat je 2 pac voor je zit staan maar ik denk wel van kleding tot bepaalde manier van doen ;) maaar dan alleen 2 pac en ZEKER GEEN 50 CENT ook omdat hij volgens mij (weet het niet 100% zeker) nog niet bekend was in de jaren 90 en ik vind 2 pac nogg een beetje okee maar 50 cent is zo schrale henkst ik kan hem echt niet uitstaan

Delen op andere websites

:blink: Wel jammer dat er geen 2pac :blink: in zit want dat past wel bij die game wrom wel Snoop en geen Pac  najah zal wel speciale reden zijn

Toen ik dat zei van Pac en Snoop had ik het eigelijk over de muziek.. :puh:

Maare er zal cker wel veel van pac inzitten jah hij is de gangster van de jaren 90.. B)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...