Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was dus aant zoeken op minibikes en toen zag ik er een en heb em geïnstalleert, Netjes met SAMI. Alleen als ik GTA dan opstart krijg ik een exe fout. en heb ik het ook met andere motoren geprobeert, ook toen deetie het niet.

Dus ikke alle motoren verwijderen en GTA doet et weer :duh: Waarom kan ik geen Motoren/fietsen modden?

Greets,

Pemp :cya:

Geplaatst:
Ik was dus aant zoeken op minibikes en toen zag ik er een en heb em geïnstalleert, Netjes met SAMI. Alleen als ik GTA dan opstart krijg ik een exe fout. en heb ik het ook met andere motoren geprobeert, ook toen deetie het niet.

Dus ikke alle motoren verwijderen en GTA doet et weer :duh: Waarom kan ik geen Motoren/fietsen modden?

Greets,

Je kan heus wel motoren modden, net zoals de rest van de voertuigen. Probleem bij jou is misschien de versie van je spel. Ik weet alleen niet wanneer de fout zich voordoet. Is dit bij het opstarten of als je de savegame aan het laden bent. In ieder geval, installeer de mod nog eens en installer vervolgens deze patch. Heeft de patch geen effect, dan is er waarschijnlijk iets mis met de mod op zich.

Geplaatst:

Greets,

Je kan heus wel motoren modden, net zoals de rest van de voertuigen. Probleem bij jou is misschien de versie van je spel. Ik weet alleen niet wanneer de fout zich voordoet. Is dit bij het opstarten of als je de savegame aan het laden bent. In ieder geval, installeer de mod nog eens en installer vervolgens deze patch. Heeft de patch geen effect, dan is er waarschijnlijk iets mis met de mod op zich.

Het is tijdens het laden van de savegame. Maar ik heb die patch niet nodig; ik heb al V1, en ik heb al eens eerder gemod met auto's en boten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...