Jump to content

Mike Toreno

Recommended Posts

Geplaatst:

het gaat fout als ik het vliegveld verlaat en ik in die marker moet gaan staan dan gebeurt er niks meer, het leven gaat wel verder bij de andere mensen maar geen nieuwe opdracht,

nu vraag ik jullie of jullie hem voor mij willen halen.

het maakt me niet uit of je cheat, ik weet trouwens niet welke versie ik gebruik.

heel erg alvast bedankt.

GTASAsf1.b

Geplaatst:

Om te zien welke versie je hebt, moet je bij het hoofdmenu (Start game enz.) rechts onderin kijken. Als je V1 heb staat er niks, Als je V1.1 heb zie je V1.1 staan en als je V2 hebt zie je V2 onderin beeld staan.

Greets,

Pemp :cya:

Geplaatst:
Om te zien welke versie je hebt, moet je bij het hoofdmenu (Start game enz.) rechts onderin kijken. Als je V1 heb staat er niks, Als je V1.1 heb zie je V1.1 staan en als je V2 hebt zie je V2 onderin beeld staan.

Greets,

Pemp :cya:

dan heb ik V1

Geplaatst:

Hey Dork

dat is in deze missie een vaker voorkomend probleem. Meestal is het veroorzaakt door het gebruik van cheats die het wanted level weghalen.

Nadat je het vliegveld hebt verlaten behoor je een wanted level te krijgen, deze moet je weghalen. Ga naar de Pay 'n' Spray. Nadat je daar bent geweest zul je waarschijnlijk weer de opdracht krijgen om naar Jizzy's club te gaan.

Mocht dit allemaal niet werken kun je altijd vragen of iemand de missie voor je wil doen. Ik had echter geen enkel probleem met jouw savegame.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...