Jump to content

Delen van de stad afgesloten?

Poll  

173 leden hebben gestemd

1. 1. Moeten in het begin delen in de stad afgesloten zijn?

• Ja, dan heb je iets om voor te werken en om naar uit te kijken
      100
    • Nee, ik wil meteen de hele stad door cruisen
      59
    • Anders
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb liever dat ik meteen door de hele stad kan rijden dan kan er ook een groter missie gebied zijn.

• Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Black Force

3

• michaelfivez

2

• Mister.X

2

• _niickk

2

Geplaatst:

Ik denk dat het net zo zal zijn als in de voorgaande delen. Alleen is er nu een probleem. Ze kunnen nou niet zeggen dat er een orkaan op komst is. Want die dingen komen niet in NYC. :bier:

Geplaatst:

Ik wil aan de enen kant dat ze wel zijn afgesloten en aan de andre kant niet.Het is wel leuk om door de stad te cruisen maar dan ben je wat gauw uitgekeken.Dus ik wil het liever gewoon spannend houden.Dus van mij mogen ze dicht :sigaar:

Geplaatst:

Ik weet niet! Het zou wel leuk zijn, dat je twee opties had! Eentje waar je overal al kon en eentje waar je net overal kan komen van het begin! Het zou ook wel leuk zijn, dat als je het wel kan! Alle gangs daar op je gaan schieten en drive-by's gaan doen op je! Dat je dus echt veel moet kunnen om dat te doen!

Geplaatst:

Ik wil ook dat ze dicht zijn.

+ Je hebt wat om naartoe te werken

+ Je kan dan letterlijk laag beginnen en in de top met een Villa als SafeHouse eindigen

+ Ze kunnen de missie's beter verdelen want anders moet je naar de andere kant van de stad rijden om een nieuwe missie te spelen.

- Ik wil graag de hele stad bekijken

3 pluspunten

1 minpunt

Geplaatst:

Ik heb gestemd op Ja, dan heb je iets om voor te werken en om naar uit te kijken.

Het is leuk als je missie's moet doen voordat je naar een ander deel kunt gaan.

Ook kun je elk gebied dan goed verkennen, want je kan toch nergens ander heen.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, bepaalde delen moeten gewoon openblijven. Als er een aanslag in Den Haag gebeurt wordt ook niet de halve stad afgezet, alleen maar een paar straten :sigaar: Ze mogen van mij een paar straten dichtgooien als er iets gebeurt wat het waard is. (Kat in de boom ofzo :clown: )

Bewerkt: door Verrity
Geplaatst:

Ik vind het nog steeds leuk dat stadsdelen in het begin afgesloten zijn.

Zo had je bij San Andreas een beetje het gevoel dat je het gebied van Los Santos kent komt er nog eens een heel stuk bij en zo ontdek de een maand nadat je het spel hebt nog nieuwe gebieden.

Geplaatst:

Doe mij maar wijkej voor wijkje dat is het teminste leuk dan moet je ervoor werken om daar te komen dat geeft je een goed gevoel!

-ScOrp1

Geplaatst:

tja ik heb gestemd op Ja, dan heb je wat om naar uit te kijken, maar aan de andere kant is het wel leuk als je overal kan komen, maar zoals iemand al zei heb je dan niets meer om naar uit te kijken. dus het idee van aanslagen en werken aan de weg etc. lijkt me ook wel leuk, duss heb ik het liefste dat de gebieden dicht blijven :eten:

Geplaatst:

ik vind dat ze eerst alle delen, of in ieder geval sommige delen, moeten afsluiten en naarmate je verder speelt meer dingen toegankelijk worden.

en ze moeten niet meer de boel met hekken afsluiten maar iets anders verzinnen, ik weet zogauw niks, maar al zo creatieve rockstar natuurlijk wel, maar of ze het weer doen, we zullen zien!

Black Force

Geplaatst:

Ik vindt dat de hele stad op het begin al toegangkelijk moet zijn.

En als er toch stadsdelen niet toegangkelijk zijn in het begin vindt ik dat je er met een auto-vliegcheat overheen kan vliegen!! :puh:

Geplaatst:

ik hoop eigelijk dat er geen cheats in het spel komen, en als ze er in zitten, dat ze dan bij de Multi player niet gebruikt kunnen worden, want ik haat dat, van die online cheaters.

Geplaatst:

ik zou et maar saai vinden als meteen alles open is, want dan heb je niks om naar uit te kijken, dan gaat het veel sneller vervelen lijkt me :N

maar ik vin t altijd leuk om met een missie in een nieuw deel te komen :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...