Jump to content

Delen van de stad afgesloten?

Poll  

173 leden hebben gestemd

1. 1. Moeten in het begin delen in de stad afgesloten zijn?

• Ja, dan heb je iets om voor te werken en om naar uit te kijken
      100
    • Nee, ik wil meteen de hele stad door cruisen
      59
    • Anders
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gekozen voor anders want het is wel stom dat bij elke gta iets is afgesloten en gelijk door de stad cruisen is ook niet leuk dan doe je de missies niet :dans::duh::bonk:

• Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Black Force

3

• michaelfivez

2

• Mister.X

2

• _niickk

2

Geplaatst:

Bij de topdown GTA's was er niets afgesloten maar werd je gewoon naar een compleet nieuwe stad gestuurd.

Geplaatst:

ja maar dat gebeurt nu natuurlijk zoiezo niet, want dit is een 3D GTA :duh: , ik denk dat ze gewoon weer een brug dichtgooien ofzo..... (as usual)

Geplaatst:

Ook al is het in het begin allemaal open dan heb je nog genoeg reden om die missies te doen. Nieuwe connecties, meer geld en zo. Maar mij maakt het niet zoveel uit, maar als alles open zou zijn al zou wel leuker zijn al.

Geplaatst:

Ik cruise liever gelijk door de hele stad (net als bij saints row), en dat is ook realistischer dan alles af te sluiten!

Geplaatst:

ik heb voor ja gekozen.

waarom ik voor ja gekozen heb omdat ik dat het beste bij gta vind passen. en zo zit je je veel langer in spanning hoe de andere kant van de stad er uit zal zien

btw: ik hoop dat de politie nu nog slimmer is

Geplaatst:

Ik vind het leuker als je meteen overal kan komen. dat vond ik wel jammer met gta sanandreas en die andere gta's

Geplaatst:

Ik wil ook dat de boel eerst gedeeltelijk is afgesloten. Anders doe ik waarschijnlijk amper missies, nou heb ik echt iets heel groots om voor te werken. Wel klote als je PC de enige missies die je op dat moment hebt niet aankan (die van dat dansen waren dat bij mij) en er zo voor zorgt dat je niet zonder cheats naar het afgesloten deel kunt. Maar goed dat is al lang geleden verholpen.. :bier:

Geplaatst:

nou ja dat ligt eraan welke delen.. je moet er niet door kunnen met de auto en moter maar wel met de jackpack erover heen kunnen vliegen bijvoorbeeld,, :clown:

Geplaatst:
nou ja dat ligt eraan welke delen.. je moet er niet door kunnen met de auto en moter maar wel met de jackpack erover heen kunnen vliegen bijvoorbeeld,, :clown:

Er zit geen jetpack in. :duh:

Anyway, ik heb gestemd op "ja". Lijkt me wel zo handig. Bovendien leer je de stad zo beter kennen doordat je eerst in een kleiner gebied zit. Als je ineens een supergroot gebied hebt, ben je echt lang bezig voordat je alle straatjes kent enzo...

Geplaatst:
ik hoop eigelijk dat er geen cheats in het spel komen, en als ze er in zitten, dat ze dan bij de Multi player niet gebruikt kunnen worden, want ik haat dat, van die online cheaters.

Cheats in het spel vind ik altijd heel leuk en er is geen een spel waarin de cheats ook online gebruikt kunnen worden.

Zeker op console games zijn er minder online cheaters en die kunnen ook makkelijk gebanned worden van het hele spel.

Geplaatst:

nou het is wel leuk als alles open is want R* zei dat je buiten de missie veel vrijheid hebt..

We zullen zien!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...