Jump to content

Delen van de stad afgesloten?


CJ_

Poll  

173 leden hebben gestemd

  1. 1. Moeten in het begin delen in de stad afgesloten zijn?

    • Ja, dan heb je iets om voor te werken en om naar uit te kijken
      100
    • Nee, ik wil meteen de hele stad door cruisen
      59
    • Anders
      6


Recommended Posts

Ik vind het leuker als er eerst een paar delen van de stad afgesloten zijn dan kan je eerst het gebied waar je bent goed leren kennen en daarna de volgende :) ik denk ook dat het eerder verveeld waneer je al gelik de hele stad door kan rijden want dan is er na paar weke al niks nieuws meer :{

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    3

  • michaelfivez

    2

  • Mister.X

    2

  • _niickk

    2

Ik heb ook voor 'Ja' gekozen. Dat lijkt mij veel leuker, anders kan je meteen door de hele stad gaan zwerven en is het niet meer leuk. Je moet er wel wat voor doen.

Ik ben benieuwd wat Rockstar gaat verzinnen (als ze het gaan doen). (Orkaan? Bom?) :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn gevoel zegt jajajaja gelijk helemaal open die hap natuurlijk

maar ik denk dat eerst wat deeltjes die afgesloten zijn beter is dan blijft er nog iets over om op te verheugen. alleen is verheugen voor mij moet meteen hebben en als ik het eenmaal heb is er opeens niks meer aan. wat is spigology toch raar. (en lastig om te spellen :clown: )

EDIT: ik heb voor nee gelijk de hele stad omdat willen naar je gevoel luisteren is en niet een wijs besluit

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het leuker als er eerst een paar delen van de stad afgesloten zijn dan kan je eerst het gebied waar je bent goed leren kennen en daarna de volgende :) ik denk ook dat het eerder verveeld waneer je al gelik de hele stad door kan rijden want dan is er na paar weke al niks nieuws meer :{

paar weken is overdreven , maar idd na een half jaar ofzo hebk het wel gezien denkk als alles meteen open is. bij gta sa was er ook al meteen een heel groot stuk open (1/3 ja ik weet het), waardoor ik het nooit helemaal goed 'verkend' heb. kverdwaal super vaak in gta sa... :ch:

maar als je eerst alleen in een klein deel kan komen, ken je dat stuk al uit je hoofd voordat je naar een nieuw deel gaat, en dat vindt ik veel en veel beter. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi dicht houden tot na een bepaalde missie. Zo zul je meer uitkijken naar de andere delen van de stad en meer missies gaan doen. Bovendien heeft R* volgens mij nog nooit de hele stad 'losgedaan' bij 3d-GTA's, dus waarom dan wel bij GTA: IV?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

gaat het ook zo zijn dat - net als in alle vorige gta's - van in het begin van het spel enkel een stuk van de stad toegankelijk zal zijn en naarmate je meer missies zal gedaan hebben de rest vrijgespeeld zal worden? :?

ik hoop van niet..... :bier::bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, ik denk van wel, eerlijk gezegd. Het is nu al bijna een traditie geworden he ;)

Ook is het voor sommige (nog niet zo goede) gamers interessant die écht hun best doen om 'die ozo moeilijke' missie te voltooien, om toch naar het andere 'coole' deel van de stad te kunnen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

dat heb ik ook gehoord. aan de ene kant denk ik dat het beter is maar aan de andere kant van niet. dan hoop ik wel dat ze een goed evenwicht maken met waar veel geld te halen valt. het lijkt me een beetje dom dat je in het begin gelijk naar een rijke buurt kan rijden, wat mensen afslacht en al gauw rijk bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...