Jump to content

Delen van de stad afgesloten?

Poll  

173 leden hebben gestemd

1. 1. Moeten in het begin delen in de stad afgesloten zijn?

• Ja, dan heb je iets om voor te werken en om naar uit te kijken
      100
    • Nee, ik wil meteen de hele stad door cruisen
      59
    • Anders
      6

Recommended Posts

• Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Black Force

3

• michaelfivez

2

• Mister.X

2

• _niickk

2

Geplaatst:

dit was toch al bekent? maar ik zou liever eigenlijk willen dat delen zijn afgesloten het is een lang verwachte game dus lekker irritant dat wachten:P alles een verrassing :D

Geplaatst:
Rockstar denkt er aan om vanaf het begin al de hele stad vrij te geven :)

Ja hoor daar kom ik eens zeuren :puh:

Heb je meschien bewijs dat dit is gebeurd want gtagames heeft contact met rockstar en ik heb nog niks gelezen, of het moet zijn dat joriz het voor zich zelf houdt wat ik betwijfel, :)

Geplaatst:

Al moet je sommige wijken vrijspelen door missies te halen en je zit bij een missie die je niet kan halen lijkt me wel vervelend. Dus niks blokkeren gewoon heel de stad open :tu:

Geplaatst:
Ik wil iets hebben om naar uit te kijken want dan is het meer een verrassing, bij San Andreas kwam je steeds verder en in andere interessante gebieden. ik vind dat er gewoon bij horen.

helemaal mee eens :tu:

Geplaatst:

ik namelijk anders de stad moet nog niet volledig open zijn maar ook niet zo onrealistis

afgesloten zo dat je 4 sterren krijgt omdat je ne keer naar een andere omgeving gaat.

dat je zou in begin wegblokades moet vermijden dat is je eerste missie dan.

Geplaatst:

Ja afsluiten maar dan niet met ondoordringbare blokades, dat je ze gewoon omver kunt rammen en dan lkkr veel politie achter je krijgt

Geplaatst:

ik weet het eigenlijk niet. als ze het afsluiten heb je idd wat om voor te werken maar als ze het gelijk vrijstellen kan je lekker rondjes rijden. ik weet gewoon niet wat ik beter vindt :puh:

Geplaatst:

ik zou liever hebben dat er delen zouden afgesloten zijn.

maar dan moeten ze wel een geloofwaardig verhaal hebben.

zo ongeveer als in VC met die orkaan, maar dan wel dat je iemand moet redden voor dat de orkaan er is

Geplaatst:
Ik weet 1000000....% zeker dat het met gesloten steden zal komen, zoals in elke GTA ! (als het niet waar zou zijn geef mij dan een klap)

Want dat maakt het spannender en moet je eerst een paar missies doen om verder te kunnen !

100 procent zeker kan niet eens :puh: Rockstar wist het zelfs niet eens zeker wat ze zouden doen (nu waarschijnlijk wel alleen hebben ze dat nog niet verteld).

En gesloten steden? :puh: Er is maar 1 stad..je bedoelt denk ik gesloten delen van de stad.

Geplaatst:

alles direct open als je delen moet gaan vrijspelen dan ga je weer als in de vorige games doen

en ik meen mij te herineren dat rockstar zei ik citeer : deze keer zal het compleet anders zijn.

wie herinnert zich dit niet

mvg.maikel jonson

ps: waneer komt ie nu uit want ik vind het nergens op het net

Geplaatst:

alles direct open als je delen moet gaan vrijspelen dan ga je weer als in de vorige games doen

en ik meen mij te herineren dat rockstar zei ik citeer : deze keer zal het compleet anders zijn.

mvg.maikel jonson

Hij komt in het tweede kwartaal van fiscaal 2008 (1 januari - 31 maart)uit.

Geplaatst:

Ik hoop gesloten delen, want zo leer je de stad beetje voor beetje kennen. Het is ook nog is erg leuk om de nieuwe delen van de stad te krijgen (ik weet nog dat we in GTA III "wauw we gaan naar het 2e eiland!" of in VC "yes de brug is open!" zeiden, maar toen was ik ook wel jong). In Saints Row is alles wel direct open, en dat is een stuk minder leuk.

Geplaatst:

mvg.maikel jonson

Hij komt in het tweede kwartaal van fiscaal 2008 (
1 januari - 31 maart
februari - april)uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...