Jump to content

Delen van de stad afgesloten?


CJ_

Poll  

173 leden hebben gestemd

  1. 1. Moeten in het begin delen in de stad afgesloten zijn?

    • Ja, dan heb je iets om voor te werken en om naar uit te kijken
      100
    • Nee, ik wil meteen de hele stad door cruisen
      59
    • Anders
      6


Recommended Posts

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    3

  • michaelfivez

    2

  • Mister.X

    2

  • _niickk

    2

Ik kies toch voor dingen vrijspelen omdat dat het gehele spel leujer en spannender en uitdagender maakt.

Als meteen heel de stad "unlocked" is ga je een moeilijke missie veel sneller links laten liggen.

inderdaad daar ga ik ook voor maar het spel zal er wel onrealistischer door worden

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet 1000000....% zeker dat het met gesloten steden zal komen, zoals in elke GTA ! (als het niet waar zou zijn geef mij dan een klap)

Want dat maakt het spannender en moet je eerst een paar missies doen om verder te kunnen !

ik vindt dat destad dicht moeten laten net als gta 3 want anders race je door de stad en nu moet je missies doen dat is veel leuker dan racen soms is het wel leuk om uit je dak te gaan met je auto maar dan rij ik altijd heel netjes en wie er codes of sreens gebruikt vindt ik flou want ze maken het spel zo goed en dan gaan ze glijk allerlij codes gebruiken dat is stom. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou liever dat je bij een een poort moet gaan komen met politie en beveiliging dat ze kijken naar je wapens en zo en dat je gelld ozo moet betaalen om langs te gaan dat voeld voor mij als het echte leven :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemt op: ja, dan heb ik iets om voor te werken en om naar uit te kijken.

Anders heb je eigenlijk haast niks aan de missies en dan gaat het spel veel sneller vervelen, ik denk ook niet dat het hele land open is, dat hebben ze nog nooit gedaan, zelf niet in GTA2!!! En dat is daarna ookde hele tijd geweest, dus dat doen ze in GTA IV ook!!!! :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...