nickdezot Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 weet de naam niet meer maar ik heb de missie al een paar keer gespeeld ff uitleggen, je moet eerst met een boot binnenvaren op een groot schip en daar moet je de bewakers doden, dan moet je een jet nemen en ermee wegvliegen, dan moet je ergens boten ofzo gaan bombarderen, maar er komen andere jets achter je aangevlogen, dan zeggen ze dat ik ze moet neerhalen maar das bijna onmogelijk, terwijl ik me wil draaien komen er al raketten op me af, kan iemand me wat hulp geven ofzo??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Ik kreeg die jets de eerste keer ook niet te pakken, je moet niet constant X inhouden, dan vlieg je minder snel en kun je makkelijker draaien. Veel achter je blijven kijken met R2+L2 Zodra ze raketten op je afvuren gelijk X indrukken en een bocht maken, dan schud je ze meestal wel af. Met R1 kun je targetten op de andere vliegtuiden en na een tijdje 'locked' hij dan kun je de vliegtuigen makkelijk neerhalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Als je nog op het schip bent: er staat 3 jets waarvan je er maar 1 gebruikt. De andere 2 vernietigen, dan komen die al niet achter je aan. Nu is er nog maar 1 vliegtuig die je neer moet halen. Als hij een raket schiet, moet je op O drukken, dan gooi je flares af, en raakt de raket jouw niet. Dan draaien en de ander locken door R1 ingedrukt te houde. Als de lock rood wordt schieten met L1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Ik ben gewoon als een gek gaan vliegen, vlak over de grond, dan weer naar boven, loops, barrel rolls, enz enz, binnen een minuut waren er al 2 dood, die ander kreeg ik toevallig in het vizier, en kreeg mijn raketten gelijk gelocked. Die heeft het avondeten ook gemist. leuke missie trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 ok het is me gelukt, thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Ik ben gewoon als een gek gaan vliegen, vlak over de grond, dan weer naar boven, loops, barrel rolls, enz enz, binnen een minuut waren er al 2 dood, die ander kreeg ik toevallig in het vizier, en kreeg mijn raketten gelijk gelocked. Die heeft het avondeten ook gemist. leuke missie trouwens. Ik ben de Master ... Ik ging stil in de lucht steed met r1 locken en flairs gooien deed verder nisk na een paar seconden alle 3 dood egt simpel Flairs Ruless Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Waar zijn die flares voor, want ik gooide ze een keer uit de jet, maar niks.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Waar zijn die flares voor, want ik gooide ze een keer uit de jet, maar niks.. Flares (fakkels) gooi je uit je vliegtuid zodat hittezoekende rakketten de flares volgen en dan ontploffen ipv. in de uitlaat van je vliegtuig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Waar zijn die flares voor, want ik gooide ze een keer uit de jet, maar niks.. Flares (fakkels) gooi je uit je vliegtuid zodat hittezoekende rakketten de flares volgen en dan ontploffen ipv. in de uitlaat van je vliegtuig. Soort om de raketten te misleiden dus ZEER HANDIG (in het spel niet zo super alleen als je boven restricted area gaat en er hydras achter je aan gaan :S) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Hoe bestuur je juist de hydra? Ik weet dat het iets is met de rechter analog naar voor en achter te drukken, maar soms lukt dit en dan weer niet, soms gaat ie heel traag en dan weer snel. Kan iemand het eens uitleggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Rechterstick 1 a 2sec naar voren houden om van verticale vlucht naar horizontale vlucht (snelheid) te gaan, en naar achter houden om weer terug te gaan naar verticale vlucht (landen / stijgen) X is gewoon gas geven, zowel hor- als verticaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 k, thnx, nu weet ik tenminste waarom ik plots vooruit schoot toen ik wilde landen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.