ThunderDuck Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Ik heb al een lange tijd een spel genaamd "Creatures 2" op mijn pc staan, en die wil ik een beetje gaan veranderen. Het spel is moddable, er zijn al vele patches en veranderingen voor de COB's gemaakt. De wereld zelf staat in een .sfc file, en die kan ik niet openen. Is er misschien een decompiler die die file leesbaar maakt? Als ik hem nu openmaak, met welk programma ook, krijg ik onbegrijpelijke tekst. Het programma dat het kan openen (als het bestaat) heb ik het liefst gratis Dit mag van mijn part in het Software, pas wanneer je het hier (op dit forum) over het modden van dit spel wil hebben kan je terecht in het Webdesign en programmeren. Bij deze verplaatst . Je hebt gelijk, zoals gewoonlijk Bewerkt: 17 mei 2007 door ThunderDuck Reageren
ifc3 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Ik heb al een lange tijd een spel genaamd "Creatures 2" op mijn pc staan, en die wil ik een beetje gaan veranderen. Het spel is moddable, er zijn al vele patches en veranderingen voor de COB's gemaakt. De wereld zelf staat in een .sfc file, en die kan ik niet openen. Is er misschien een decompiler die die file leesbaar maakt? Als ik hem nu openmaak, met welk programma ook, krijg ik onbegrijpelijke tekst. Het programma dat het kan openen (als het bestaat) heb ik het liefst gratis klickety klik Bewerkt: 17 mei 2007 door ifc3 Reageren
Preddy Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Dit mag van mijn part in het Software, pas wanneer je het hier (op dit forum) over het modden van dit spel wil hebben kan je terecht in het Webdesign en programmeren. Bij deze verplaatst . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.