Nuke[NL] Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Op mijn vorige pc had ik voor Firefox 2.0.0.3 een thema gedownload dat de vrij vaal uitziende knoppen wat voller van kleur maakt, maar verder niks verandert aan de inetface. Dit wil ik op mijn nieuwe pc ook hebben, maar ik weet niet meer hoe het thema heet en kan het niet meer vinden op de site van Mozilla. Weet iemand dus hoe dit thema heet en onder welke categorie op de downloadpagina van de site van Mozilla het staat? Nuke[NL] Edit: Laat maar, net nadat ik dit topic open heb ik het thema al gevonden. Dus mods, op dit topic kan een slotje als jullie willen. Bewerkt: 17 mei 2007 door Nuke[NL] Reageren
ifc3 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Op mijn vorige pc had ik voor Firefox 2.0.0.3 een thema gedownload dat de vrij vaal uitziende knoppen wat voller van kleur maakt, maar verder niks verandert aan de inetface. Dit wil ik op mijn nieuwe pc ook hebben, maar ik weet niet meer hoe het thema heet en kan het niet meer vinden op de site van Mozilla.Weet iemand dus hoe dit thema heet en onder welke categorie op de downloadpagina van de site van Mozilla het staat? Nuke[NL] Edit: Laat maar, net nadat ik dit topic open heb ik het thema al gevonden. Dus mods, op dit topic kan een slotje als jullie willen. Kijk op je oude pc bij Extra -> Addons en dan bij thema's en kijk hoe hij heet en zoek hem dan op google. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Die PC doet het niet meer, dus dat heeft geen zin ifc3. Ook wist je als je goed gelezen had dat ik het thema al heb gevonden. Voor de geïnteresseerden: het heet Opaque + ClearTabs en is te vinden onder de categorie Miscalenneous. Nuke[NL] >>> Door Preddy: Laten we het even eerlijk houden, de mogelijkheid is zeer goed aanwezig dat ifc3 al bezig was met typen voordat jij ging editten. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.