Mendez Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Hoi ik ben een eigen gta aan het maken door middel van moo mapper beta maar nou wil ik de map GTA Vice City User Files een andere naam geven: deze GTA Graafstroom Savegames maar hoe moet ik dan doen?? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Dat zou ik maar niet doen als ik jou was. Dan herkent GTA hem niet. Ik zou de 'User Files Map' gewoon zo laten als het is. Tenzij je van hardcoding houd! Mvg, Apple-Mac Reageren
Mendez Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Dat zou ik maar niet doen als ik jou was. Dan herkent GTA hem niet. Ik zou de 'User Files Map' gewoon zo laten als het is. Tenzij je van hardcoding houd!Mvg, Apple-Mac daar schiet ik niks mee op >>> Door Wazuup: Toch wel, het kan dus alleen als je de gta_sa.exe opent en anders niet.<<< Reageren
Rivel Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Ik denk niet dat je dat een andere naam mote geven, het is idd hardcoded, dat is zoals de naam al zegt, moeilijk te coden dus! Ikzelf heb er geen verstand van, maar zoek eens op Google hoe je dat kan veranderen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.