Jump to content

Wie is tot nu toe jullie favoriete personage?

Ereptile

Recommended Posts

Ik weet nie of er zoiets al was :$ Maar wie vinden jullie echt het gaafst van de hele GTA reeks tot nu toe?

Bewerkt: door Ereptile
Delen op andere websites

De gaafste persoon vind ik Cesar is wel een relaxe personage maar moet het een personage uit gta vcs zijn ?

Maar zoiets bestaat volgens mij al..

Bewerkt: door wijst
Delen op andere websites

Zeer zeker dat dit al bestaat. Hier, hier, ook hier en tot slot ook nog hier.

Het zijn dan wel weer allemaal polls van verschillende GTA's. Maare Ereptile waarom maak je geen Poll aan? Alleen zou ik het dan binnen de personages van Vice City Stories houden.

In Vice City Stories is Victor Vance mijn favoriete personage. Zijn hele manier van doen spreekt mij wel aan. De stem die ze voor hem hebben gebruikt is ook top gekozen, past er helemaal bij. Verder zijn de opmerkingen die hij altijd wel maakt ook best lollig :D

Succes :dans:

Delen op andere websites

Hier zijn, zoals Blink zegt, al genoeg topics over. Ik zie niet waarom er nog meer van dit soort topics aangemaakt moeten worden. Bij deze zet ik er ook een slot op, en ik adviseer je om in het vervolg de zoekfunctie te gebruiken. Hiermee vindt je snel en efficiënt topics die al eerder aangemaakt zijn. Mocht je het daarnaast niet eens zijn met het slotje, dan kan je mij daar altijd over contacteren . :slotje:

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...