Forca Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Hey, Als ik mijn SAMP open en dan een game join kom ik bij een scherm met vinewood waar de tijd altijd 1:00 is aan het begin. Ik kan niets doen en dus ook niet spelen. Wat kan ik hier aan doen? MvG, Forca Reageren
Pemp Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Hey Forca, Welkom op het Forum, nog even over je vraag: Dan moet je waarschijnlijk de SAMP fix downloaden. >>KLIK<< Als ie het dan nog niet doet, moet je waarschijnlijk een andere server nemen Greets, Pemp Bewerkt: 18 mei 2007 door Pemp Reageren
Forca Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Oke, ik ga dan eventjes wat andere servers proberen, bedankt Reageren
spoeky Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Hey,Als ik mijn SAMP open en dan een game join kom ik bij een scherm met vinewood waar de tijd altijd 1:00 is aan het begin. Ik kan niets doen en dus ook niet spelen. Wat kan ik hier aan doen? MvG, Forca Je hebt waarschijnlijk versie 2 van san Andreas. Dan kom je als je Samp start in Vinewood terecht. Je kan dan wel lopen, maar het beeld beweegt niet mee. Je kan dit oplossen door San Andreas versie 1 te maken. Hier kan je de downgrader vinden. Download de downgrader. De downgrader zal van san andreas versie 2 naar versie 1 maken. Succes! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Oke, ik ga dan eventjes wat andere servers proberen, bedankt Volgens mij ligt dat aan de versie van San Andreas, en niet aan de server. Je hebt versie 1 nodig om SA-MP te spelen, dus als je versie 2 hebt zal je hem moeten downgraden. DownloadHierin zitten 3 bestanden: gtasapatch.exe, main.scm en script.img.. Je moet main.scm en script.img plaatsen in de map Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script. Vervolgens moet je de gtasapatch.exe installeren. Dan is je versie gedowngrade naar versie 1... Verplaatst naar SA-MP forum... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.