Coloth Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Hey ik heb een probleem met een rampage. Het is de rampage met de Katana (25 cholos) in Little Havana, die bovenop het politiestation. Ik krijg niet genoeg cholos gespawnd. Maximaal 10 in 2 minuten! Zo kan ik er natuurlijk nooit 25 killen... Is dit een bekend probleem? Doe ik iets verkeerd? Bij andere rampages spawnen de cholos wel in grote getalen... als laatste opmerking speel ik de PS2 versie Reageren
HerrieM Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Dit is een bekend probleem. Ik kan je weinig tips geven dan het te blijven proberen. Ren vooral veel heen en weer en keer regelmatig. Er spawnen regelmatig Cholos achter je. succes. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 De tip van HerrieM is natuurlijk de beste. Maar je mag ook niet, als er ambulances komen, de verplegers vermoorden. Want zij genezen de Cholos terug en dus kan je ze terug vermoorden. Nog een vraagje: Als de Cholos uit Vice City zijn, moet je dan gewoon een andere gang vermoorden? Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Dit is een van de moeilijke rampages in Vice City Stories. Ik kon deze rampage ook niet in een keer halen. Als het goed is verschijnt er soms een Ambulance om die Cholos op te lappen. Je moet dan die Cholos nog een keer doden. Dit telt gewoon mee bij het aantal gedode Cholos. Als je geen Cholo ziet, moet je vooral in de diepte lopen. Stilstaan kost alleen maar tijd. @hanneswasco: Als het goed is moet je gewoon de Cholos vermoorden. Ik had een keertje die rampage gedaan nadat ik die Cholos allang uit Vice City had verdreven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.