Jump to content

Realistische auto-onderdelen


icep0wer

Recommended Posts

ja door het rode licht rijden lijkt me opzich wel leuk als dat erin zou zitten, dat is toch juist leuk mensen, dan worden de missies ook wat moeilijker, want dat waren ze niet echt als je naar SA kijkt, van mij mogen ze wel moeilijker.

Nee, door het rode licht rijden al direct politie. Noooo

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    4

  • Mister.X

    4

  • mad_ce

    4

  • TomHagen

    4

Het zou wel grappig zijn, als je de stoplichten zelf zou kunnen besturen, en zo een grote chaos kan creëren :-) Maar liever niet direct politie als je door een rood licht rijd, dat gaat na verloop van tijd irritant worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel grappig zijn, als je de stoplichten zelf zou kunnen besturen, en zo een grote chaos kan creëren :-) Maar liever niet direct politie als je door een rood licht rijd, dat gaat na verloop van tijd irritant worden.

ik snap er geen lol aan?

dat wordt toch niet realistisch... :$ of zijn jullie kleutertjes van 3? :duh:

die Koplampen,kniperlicht en ruitenwissers zijn natuurlijk wel leuk!

Link to comment
Delen op andere websites

ja door het rode licht rijden lijkt me opzich wel leuk als dat erin zou zitten, dat is toch juist leuk mensen, dan worden de missies ook wat moeilijker, want dat waren ze niet echt als je naar SA kijkt, van mij mogen ze wel moeilijker.

Ik weet niet of je de laatste missie van GTA SA gedaan hebt, maar die vond ik bizar moeilijk!!! Als die nog moeilijker was geweest had ik het nu nog zitten proberen denk... :clown:

Dacht ik eindelijk klaar te zijn door Smoke te vermoorden, komt die tenpenny weer... :cab: Maar goed...

Ontopic: Als je door rood licht rijden ook politie achter je aan krijgt wordt het denk ik wat minder leuk. Dan wordt de gameplay minder en moet je constant alert zijn voor politie. En voor de rest handmatig je ruitenwissers aanzetten heeft ook geen zin. Het zou wel vet zijn hoor, ruitenwissers. Maar laat ze dan gewoon automatisch aangaan als het regent. Het heeft geen zin om daar nou weer een extra knopje voor weg te leggen vind ik.

Mzzl

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel grappig zijn, als je de stoplichten zelf zou kunnen besturen, en zo een grote chaos kan creëren :-) Maar liever niet direct politie als je door een rood licht rijd, dat gaat na verloop van tijd irritant worden.

ik snap er geen lol aan?

dat wordt toch niet realistisch... :$ of zijn jullie kleutertjes van 3? :duh:

die Koplampen,kniperlicht en ruitenwissers zijn natuurlijk wel leuk!

Oké ik geef het toe het is een beetje kinderachtig :-) Maarja waar wil je de grens gaan trekken tussen real en fake. Het is en blijft een game. Ruitenwissers zijn idd een erg leuke feature, zou ik graag terug zien, maarja is dat ook niet een beetje kinderachtig... ? Het draagt wel bij om het spel realistischer te maken, maar om nu met ruitenwissers te gaan spelen, komt een beetje hetzelfde over als het spelen met stoplichten, en dat kan immers ook in real-life, je hebt alleen de juiste sleutel nodig :-)

Bewerkt: door Markant
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel grappig zijn, als je de stoplichten zelf zou kunnen besturen, en zo een grote chaos kan creëren :-) Maar liever niet direct politie als je door een rood licht rijd, dat gaat na verloop van tijd irritant worden.

ik snap er geen lol aan?

dat wordt toch niet realistisch... :$ of zijn jullie kleutertjes van 3? :duh:

die Koplampen,kniperlicht en ruitenwissers zijn natuurlijk wel leuk!

Oké ik geef het toe het is een beetje kinderachtig :-) Maarja waar wil je de grens gaan trekken tussen real en fake. Het is en blijft een game. Ruitenwissers zijn idd een erg leuke feature, zou ik graag terug zien, maarja is dat ook niet een beetje kinderachtig... ? Het draagt wel bij om het spel realistischer te maken, maar om nu met ruitenwissers te gaan spelen, komt een beetje hetzelfde over als het spelen met stoplichten, en dat kan immers ook in real-life, je hebt alleen de juiste sleutel nodig :-)

Waarom kinderachtig , dus als het regent en iemand zet ze ruitewissers aan , vind jij het ook kinderachtig

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, GTA IV voor op ps3 and xbox, honey macaroni!!!

De ruitenwissers lijkt me echt too funny!

De knipperlichten ook, je kan in SA ook je koplampen aan en het iuzetten als je de

spaceeinstein's mod gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat moet R* doen! Meer realiteit. Knipperlichten (maakt mij niet uit of je ze zelf gebruiken kunt, maar het is wel handig als andere het hebben. Dan weet je wanneer ze afslaan en je niet met je peperdure opgetunede auto ze moet afsnijden), Koplampen (om aan de politie te ontsnappen of om beter te kunnen zien wat je in het donker allemaal aanrijdt), Ruitenwissers (overbodig maar lijkt wel grappig xD). En at ik het meeste mis in SA is dat de achteruitrijlichten weg zijn gelaten. Dat meot hier er wel in! :)

Hmm, verkeersovertredingen.... Mij maakt het niets uit maar als je door een rood licht rijdt dan hoef je geen bonnetje te krijgen. Redenen? De auto is gejat, dus het nummerbord is fout dus de eigenaar (die ondertussen al dood is) krijgt het bonnetje. Maar als de politie naast je staat mogen ze je van mij wel oppakken hoor. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij handiger als dat soort features automatisch zouden gebeuren. Niemand gaat allemaal knoppen indrukken om ruitewissers te laten bewegen. Dit zou dan een totaal overbodige feature zijn. Het lijkt mij handiger (en ook logischer) dat je gewoon ziet dat Niko ze automatisch aan zet als het gaat regenen, net zoals dat de koplampen uit SA automatisch aan gingen in het donker. In IV moet je natuurlijk wel zien dat Niko ze ook echt aan zet, maar ik vind niet dat je er aparte knoppen voor in zou moeten drukken.

Knipperlichten zouden gewoon automatisch moeten gaan als je langer dan een bepaalde tijd naar links of naar rechts stuurt.

Het wordt er in ieder geval veel realistischer op zo! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij handiger als dat soort features automatisch zouden gebeuren. Niemand gaat allemaal knoppen indrukken om ruitewissers te laten bewegen. Dit zou dan een totaal overbodige feature zijn. Het lijkt mij handiger (en ook logischer) dat je gewoon ziet dat Niko ze automatisch aan zet als het gaat regenen, net zoals dat de koplampen uit SA automatisch aan gingen in het donker. In IV moet je natuurlijk wel zien dat Niko ze ook echt aan zet, maar ik vind niet dat je er aparte knoppen voor in zou moeten drukken.

Knipperlichten zouden gewoon automatisch moeten gaan als je langer dan een bepaalde tijd naar links of naar rechts stuurt.

Het wordt er in ieder geval veel realistischer op zo! :bier:

Als GTA IV in deze tijd afspeelt kan dat ook.

Want je hebt regenssensors.

Ook in de Chrysler 300C waarvan je ook een afgeleide ziet in de trailer

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel hip ja! :D Maar ja :puh: Áls je dan je ruitenwissers met een knopje kan aanzetten.. Laat ze dan ook zo'n vaag knarsend wringend geluid maken als het niet regent en ze aan staan :puh:

Knipperlichten? Hmm, zoals bij Driver 2 misschien, dat andere het hebben(ik geloof dat ik ze zelf in Driver 2(of in 1) ook eens aan heb gekregen mja)

Achteruitrijlichten: Yes sir! :) Vond het erg jammer dat ze dat weglieten in SA, terwijl het wel in GTA III en GTA VC zat.

Knopjes voor lichten: Mwa, mag er wel in, maar moet dan inderdaad wel werken met politie, dat als je ze uitzet en de berm in slipt, dat de politie dan gewoon rechtdoor rijd omdat ze je niet zien :puh: (Vond dat zo mooi in de Blues Brothers 2000 film :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

ja door het rode licht rijden lijkt me opzich wel leuk als dat erin zou zitten, dat is toch juist leuk mensen, dan worden de missies ook wat moeilijker, want dat waren ze niet echt als je naar SA kijkt, van mij mogen ze wel moeilijker.

Dat lijkt mij niks aan want als je een keer wilt rondrijden moet je voor elk stoplicht stoppen want in New York zijn er heel wat :duh: en als je er door heen rijd krijg je gelijk de politie achter je aan :duh:

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

ja door het rode licht rijden lijkt me opzich wel leuk als dat erin zou zitten, dat is toch juist leuk mensen, dan worden de missies ook wat moeilijker, want dat waren ze niet echt als je naar SA kijkt, van mij mogen ze wel moeilijker.

Dat lijkt mij niks aan want als je een keer wilt rondrijden moet je voor elk stoplicht stoppen want in New York zijn er heel wat :duh: en als je er door heen rijd krijg je gelijk de politie achter je aan :duh:

In het spel "Mafia" moest je zo de hele tijd op je snelheid letten, niet door het rood rijden... Dit was wel enigsinds ambetant... Anders kon je geverbaliseerd worden, en indien je een wapen in je handen had werd je gearesteerd

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...