Jump to content

Realistische auto-onderdelen


icep0wer

Recommended Posts

andere features? mij lijkt het wel leuk als je weer net als in gta2 (goeie ouwe tijd) landmijnen onder je auto kan laten zetten. en als er dan iemandover heen rijd dat ie dan ontploft. dat was gewoon magisch.

dit zal er wel niet in zitten, maar als cheat kan het ook leuk zijn, en anders een mod.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    4

  • Mister.X

    4

  • mad_ce

    4

  • TomHagen

    4

Damn dit ga leuk worden met die auto's. Hopelijk vlucht iedereen weg wanneer je een auto steelt.

Waarom zou je moeten weg rennen als er een auto wordt gestolen? Dat is niet echt realistisch lijkt mij...

Link to comment
Delen op andere websites

Damn dit ga leuk worden met die auto's. Hopelijk vlucht iedereen weg wanneer je een auto steelt.

Waarom zou je moeten weg rennen als er een auto wordt gestolen? Dat is niet echt realistisch lijkt mij...

Inderdaad. Maar ik hoop echt dat de voorbijgangers erop reageren. Het zou leuk zijn zouden ze de politie bellen ofzo :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ja lijkt me best leuk, die knipperlichten en dat je je koplampen aan en uit kan zetten. En de ruitenwissers. Misschien is het ook leuk om de radio hard en zacht te zetten enzo. Schakelbak of automaat maakt mij niets uit. Lijkt me juist vet als één auto een automaat is en dan jat je een wagen waarmee je moet schakelen hahha!!

Link to comment
Delen op andere websites

Geen schakelen is dom en het is saai als je een missie moet spelen.

Moet je goed op de baan letten en dan schakelen :duh:

Ik vind gewoon een auto moet realistische auto-onderdelen waarmee je niets mee moet doen anders word het beetje dom.Veringen mogen er wel op,maar geen dingen zoals PolitieHelikopter zei.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel grappig zijn, als je de stoplichten zelf zou kunnen besturen, en zo een grote chaos kan creëren :-) Maar liever niet direct politie als je door een rood licht rijd, dat gaat na verloop van tijd irritant worden.

ik snap er geen lol aan?

dat wordt toch niet realistisch... :$ of zijn jullie kleutertjes van 3? :duh:

die Koplampen,kniperlicht en ruitenwissers zijn natuurlijk wel leuk!

Oké ik geef het toe het is een beetje kinderachtig :-) Maarja waar wil je de grens gaan trekken tussen real en fake. Het is en blijft een game. Ruitenwissers zijn idd een erg leuke feature, zou ik graag terug zien, maarja is dat ook niet een beetje kinderachtig... ? Het draagt wel bij om het spel realistischer te maken, maar om nu met ruitenwissers te gaan spelen, komt een beetje hetzelfde over als het spelen met stoplichten, en dat kan immers ook in real-life, je hebt alleen de juiste sleutel nodig :-)

Waarom kinderachtig , dus als het regent en iemand zet ze ruitewissers aan , vind jij het ook kinderachtig

Dat zeg ik toch niet! alleen over die stoplichten besturen!

Voortaan beter lezen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ruitenwissers aan of uit, knipperlichten aan of uit, motor aan of uit, dat miste ik al vanaf mijn negende!

Op de trailer zie je op een bepaald moment een auto met z'n knipperlichten aan :)

De auto helemaal rechts (lijkt wel een BMW) staat z'n rechter knipperlicht aan:

3.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

heb gehoord dat een snelheidindicator zal worden toegevoegd, hoop wel dat je de snelheid kan instellen op Km/h.. want ik weet dat je bij driver 3 alleen Mp/h hebt.. en dat zuigt

Maar het blijf een GTA spel en geen race spel!

Link to comment
Delen op andere websites

heb gehoord dat een snelheidindicator zal worden toegevoegd, hoop wel dat je de snelheid kan instellen op Km/h.. want ik weet dat je bij driver 3 alleen Mp/h hebt.. en dat zuigt

Maar het blijf een GTA spel en geen race spel!

Nou GTA staat voor Grand Theft Auto, oftewel Grote Auto Diefstal. Het gaat hierbij om het rijden in auto's en dus is een snelheidsmeter helemaal niet zo slecht op zn plaats in GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...