Jump to content

Realistische auto-onderdelen


icep0wer

Recommended Posts

PSM3 heeft nog wat kleine details weggegeven.

Dat opnemen en storten van geld een belangrijke rol gaan spelen in gta iv door middel van pinautomaten (niet echt erg nieuw)

er zal een co-op modus in zitten maar daar kan je niet het hele verhaal mee bespelen (ook niet zo nieuw)

handen zullen nu echt uit vingers e.d. bestaan (dit kon je ook al op screenshots zien) niet meer van die rare 'klauwen' als in voorgaande gta's.

maar wel een nieuwtje:

Niko zal met zjin hoofd tegen het stuur aan slaan bij een (harde) botsing!

En de radio zal meer verschillende muziek en buitenlandse muzikanten te bieden hebbne.

Dat lijkt me wel vet! :klap: hooplijk komt er dan ook airbag eruit.:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    4

  • Mister.X

    4

  • mad_ce

    4

  • TomHagen

    4

PSM3 heeft nog wat kleine details weggegeven.

Dat opnemen en storten van geld een belangrijke rol gaan spelen in gta iv door middel van pinautomaten (niet echt erg nieuw)

er zal een co-op modus in zitten maar daar kan je niet het hele verhaal mee bespelen (ook niet zo nieuw)

handen zullen nu echt uit vingers e.d. bestaan (dit kon je ook al op screenshots zien) niet meer van die rare 'klauwen' als in voorgaande gta's.

maar wel een nieuwtje:

Niko zal met zjin hoofd tegen het stuur aan slaan bij een (harde) botsing!

En de radio zal meer verschillende muziek en buitenlandse muzikanten te bieden hebbne.

Dat lijkt me wel vet! :klap: hooplijk komt er dan ook airbag eruit.:)

En dan verplicht zijn om elke keer een nieuwe auto te zoeken omdat de airbag eruit is. NOWAY. :duh:

Het zou wel goed zijn dat er een beetje van je gezondheid af gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

PSM3 heeft nog wat kleine details weggegeven.

Dat opnemen en storten van geld een belangrijke rol gaan spelen in gta iv door middel van pinautomaten (niet echt erg nieuw)

er zal een co-op modus in zitten maar daar kan je niet het hele verhaal mee bespelen (ook niet zo nieuw)

handen zullen nu echt uit vingers e.d. bestaan (dit kon je ook al op screenshots zien) niet meer van die rare 'klauwen' als in voorgaande gta's.

maar wel een nieuwtje:

Niko zal met zjin hoofd tegen het stuur aan slaan bij een (harde) botsing!

En de radio zal meer verschillende muziek en buitenlandse muzikanten te bieden hebbne.

Dat lijkt me wel vet! :klap: hooplijk komt er dan ook airbag eruit.:)

En dan verplicht zijn om elke keer een nieuwe auto te zoeken omdat de airbag eruit is. NOWAY. :duh:

Het zou wel goed zijn dat er een beetje van je gezondheid af gaat.

Tjahh misschien wel vervelend maar wel realisties, maar wat je al zei is wel een betere mogelijkheid omdat te doen!

Link to comment
Delen op andere websites

erg realistisch maaar als je er over nadenkt is nico wel nogal dom want na de zoveelste keer headbangen doe je toch je gordel om :bonk:

maar als je in het echt een botsing hebt op hoge snelheid raak je met je hoofd ook nog wel het stuur aan hoor, gordel of niet. de gordel zorgt er dan alleen maar voor dat je niet door de voorruit vliegt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zicht hebt op het dashboard in de auto, dan zette ze mischien een digitale snelheidsmeter in je dashboard ofzo. :puh:

ja zoiets dacht ik ook.. ik denk wel dat het word toegevoegd, want rockstar verklaarde zelf het spel zo realistisch mogelijk te maken. en ik vind dat het spel MET snelheidsindicator realistischer is dan zonder

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat de snelheids meter wordt toegepast

Waarom?

Omdat Rockstra nooit een snelheids meter heeft gebruikt en hetgeen donder uitmaakt in GTA

De politie houdt je toch niet aan omdat je te hard gerede hebt.

En ze zeidend an wel een view van in de auto

maar ik verwacht er niet teveel van ik ga er vanuit dat dit een view op de motorkap is

En dat je misschien een klein strookje zwart van het dashboard ziet

Dus verwacht er allemaal niet teveel van das namelijk ook neit het belangrijkste uit het spel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat de snelheids meter wordt toegepast

Waarom?

Omdat Rockstra nooit een snelheids meter heeft gebruikt en hetgeen donder uitmaakt in GTA

De politie houdt je toch niet aan omdat je te hard gerede hebt.

En ze zeidend an wel een view van in de auto

maar ik verwacht er niet teveel van ik ga er vanuit dat dit een view op de motorkap is

En dat je misschien een klein strookje zwart van het dashboard ziet

Dus verwacht er allemaal niet teveel van das namelijk ook neit het belangrijkste uit het spel

als de view van de motorkap is kan je normaal gesproken geen dashboard zien.

in onze auto tenminste niet :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat de snelheids meter wordt toegepast

Waarom?

Omdat Rockstra nooit een snelheids meter heeft gebruikt en hetgeen donder uitmaakt in GTA

De politie houdt je toch niet aan omdat je te hard gerede hebt.

En ze zeidend an wel een view van in de auto

maar ik verwacht er niet teveel van ik ga er vanuit dat dit een view op de motorkap is

En dat je misschien een klein strookje zwart van het dashboard ziet

Dus verwacht er allemaal niet teveel van das namelijk ook neit het belangrijkste uit het spel

als de view van de motorkap is kan je normaal gesproken geen dashboard zien.

in onze auto tenminste niet :bier:

ja ze hebben echt gezegd, een in-car view, 1st person, en je kan het dashboard zien net zoals bij racing games. en met je rechterstick kan je dan in je auto ook rond kijken. dus geen motorkap..

Link to comment
Delen op andere websites

ja ze hebben echt gezegd, een in-car view, 1st person, en je kan het dashboard zien net zoals bij racing games. en met je rechterstick kan je dan in je auto ook rond kijken. dus geen motorkap..

dat zou wel vetter zijn dan motorkap-view ja.

Link to comment
Delen op andere websites

jah ik weethet ookz o zeker niet het zou kunen wat jullie zeggen

Maar ik schat zelf de kans niet groot is

want in de meeste race spellen zie je een motorkap view

het is een feit, bevestigd in een blad. Dat blad had het over nieuwe camerastandpunten dat je naast de nieuwe lagere camera om de wolkenkrabbers te kunnen zien, top-down view ook terugkeert, en je 1st person camera hebt in de auto zodat je het interieur ziet inclusief dashboard zoals bij sommige racing games (pgr 3, test drive unlimited).. dit is echt gewoon uit mn hoofd een beetje de vertaling wat er in een blad stond.

Link to comment
Delen op andere websites

jah ik weethet ookz o zeker niet het zou kunen wat jullie zeggen

Maar ik schat zelf de kans niet groot is

want in de meeste race spellen zie je een motorkap view

het is een feit, bevestigd in een blad. Dat blad had het over nieuwe camerastandpunten dat je naast de nieuwe lagere camera om de wolkenkrabbers te kunnen zien, top-down view ook terugkeert, en je 1st person camera hebt in de auto zodat je het interieur ziet inclusief dashboard zoals bij sommige racing games (pgr 3, test drive unlimited).. dit is echt gewoon uit mn hoofd een beetje de vertaling wat er in een blad stond.

Ja, dan is het zeer waarschijnlijk dat er wel een toegevoegd zal worden, want als je tegen je dashbord aankijkt zie je gelijk snelheid en toeren meter.. Wel vet! Als je vol gas geeft dat je die meters omhoog ziet schieten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat de snelheids meter wordt toegepast

Waarom?

Omdat Rockstra nooit een snelheids meter heeft gebruikt en hetgeen donder uitmaakt in GTA

De politie houdt je toch niet aan omdat je te hard gerede hebt.

En ze zeidend an wel een view van in de auto

maar ik verwacht er niet teveel van ik ga er vanuit dat dit een view op de motorkap is

En dat je misschien een klein strookje zwart van het dashboard ziet

Dus verwacht er allemaal niet teveel van das namelijk ook neit het belangrijkste uit het spel

als de view van de motorkap is kan je normaal gesproken geen dashboard zien.

in onze auto tenminste niet :bier:

ja ze hebben echt gezegd, een in-car view, 1st person, en je kan het dashboard zien net zoals bij racing games. en met je rechterstick kan je dan in je auto ook rond kijken. dus geen motorkap..

Al rijdend kun je met geen enkel spel in je auto rondkijken, dus waarom met gta wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Al rijdend kun je met geen enkel spel in je auto rondkijken, dus waarom met gta wel?

Voor het realisme misschien? Leuke details als bijvoorbeeld een tas met geld op de bijrijders stoel zien liggen :D

Mij maakt het niet echt uit of je in de auto rond kunt kijken. Als de interieuren maar beter worden, en ook de schade (maar volgens mij heeft R* al gezegd dat daar veel aandacht naar uit zou gaan dus dat komt wel goed :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...