Jump to content

Realistische auto-onderdelen


icep0wer

Recommended Posts

Al rijdend kun je met geen enkel spel in je auto rondkijken, dus waarom met gta wel?

Voor het realisme misschien? Leuke details als bijvoorbeeld een tas met geld op de bijrijders stoel zien liggen :D

Mij maakt het niet echt uit of je in de auto rond kunt kijken. Als de interieuren maar beter worden, en ook de schade (maar volgens mij heeft R* al gezegd dat daar veel aandacht naar uit zou gaan dus dat komt wel goed :bier:

Ja maar GTA heeft nog weinig tijd om dit erin te stoppen! Moeten ze maar eerder mee komen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    4

  • Mister.X

    4

  • mad_ce

    4

  • TomHagen

    4

Al rijdend kun je met geen enkel spel in je auto rondkijken, dus waarom met gta wel?

Voor het realisme misschien? Leuke details als bijvoorbeeld een tas met geld op de bijrijders stoel zien liggen :D

Mij maakt het niet echt uit of je in de auto rond kunt kijken. Als de interieuren maar beter worden, en ook de schade (maar volgens mij heeft R* al gezegd dat daar veel aandacht naar uit zou gaan dus dat komt wel goed :bier:

Ja maar GTA heeft nog weinig tijd om dit erin te stoppen! Moeten ze maar eerder mee komen :puh:

@michaelfivez..Ehmm..echt wel! PGR3 en Test Drive Unlimited..En Colin McRae Dirt. Allemaal 1st person in car view mogelijkheid waarbij je ook de camera in de auto kan draaien..uit het zijraam bijvoorbeeld kjken of naar de bijrijder in tdu.

En rockstar heeft al bevestigd in een blad dat je zon camerastandpunt hebt in gta iv.

Link to comment
Delen op andere websites

zouden er richtingaanwijzers in GTA IV zitten ?

ikzelf denk het misschien wel nadat een andere R* spel Midnight-club ook richtingaanwijzers heeft , kan het nog wel is zo zijn dat GTA IV het ook heeft , denk maar is bijvoorbeeld aan GTA SA hoe irritant het was omdat je niet wist welke kant diegene opging omdat hij geen richtingaanwijzers had :bonk:

Groot-Duimpje :cya:

>>> Door PatrickW: Samengevoegd met bestaand topic<<<

Link to comment
Delen op andere websites

zouden er richtingaanwijzers in GTA IV zitten ?

ikzelf denk het misschien wel nadat een andere R* spel Midnight-club ook richtingaanwijzers heeft , kan het nog wel is zo zijn dat GTA IV het ook heeft , denk maar is bijvoorbeeld aan GTA SA hoe irritant het was omdat je niet wist welke kant diegene opging omdat hij geen richtingaanwijzers had :bonk:

Groot-Duimpje :cya:

>>> Door PatrickW: Samengevoegd met bestaand topic<<<

Heel eenvoudig te beantwoorden: Als je goed kijkt in de eerste trailer zie je dat er inderdaad knipperlichten inzitten. Kijk maar eens op de achtergrond van de 3e frame :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het zou ook wel leuk zijn als je kon tanken,

En natuurlijk wat jullie zeiden ruitenwissers, lampen.

Wat ook leuk zou zijn is interactive met de auto bezig zoals,

Ik zie een vuilnisbak langs de weg, doe de deuropen achter en gooi hem erin.

Zulke dingen lijken me ook grappig :Y (Alle objecten bedoel ik dan niet alleen een vuilnisbak hoor! :schater: )

Oh ik zie net dat tanken al is genoemt. :$

Bewerkt: door NEXiS
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou ook wel leuk zijn als je kon tanken,

En natuurlijk wat jullie zeiden ruitenwissers, lampen.

Wat ook leuk zou zijn is interactive met de auto bezig zoals,

Ik zie een vuilnisbak langs de weg, doe de deuropen achter en gooi hem erin.

Zulke dingen lijken me ook grappig :Y (Alle objecten bedoel ik dan niet alleen een vuilnisbak hoor! :schater: )

Oh ik zie net dat tanken al is genoemt. :$

Haha, best een leuk idee om dingen ook gewoon in de auto te kunnen laden :-) Zo'n compleet hotdogkarretje achterin, haha ik zie het al voor me :-)

Link to comment
Delen op andere websites

haha of z'n karretje aan de trekhaak net als hij iets aan het verkopen is.

Ik las net ook op 't wiki dat je waarschijnlijk iets in je kofferbak kan stoppen.

Waarschijnlijk 1 item en nog een specifiek item ook denk ik.

Maar 't zou wel leuk zijn kofferbakje open en allemaal troep erin ofzo :D dikke lol

Link to comment
Delen op andere websites

Las in een tijdschrift dat wanneer je iemand in elkaar mept, en je komt later iemand tegen die dat gezien heeft gaat ie gillen en wegrennen enz. vet cool... zorgen dat je geen getuigen achterlaat dusz 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...