Gino99 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Hey.Er is al best lang geen Rollercoaster meer uitgekomen,dus.Weet iemand al waneer de Realease van Rct4 is? Mvg:Gino Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Hey.Er is al best lang geen Rollercoaster meer uitgekomen,dus.Weet iemand al waneer de Realease van Rct4 is?Mvg:Gino Is nog niks over bekend dacht ik. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Volgens Rct Holland zou er een nieuwe Rollercoaster tycoon uitkomen ergens in november naar verwachting. Dit word dan de opvolger van Rollercoaster tycoon 3, als alles mee zit is hij misschien al wel in september af. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 OMG als die komt kan ik echt niet wachten! Ik heb alle delen gespeelt (incl. expansions) maar ik vond deel 3 wat tegenvallen, behalve dan eigen gassies maken, Coaster Cam, leukere cheats en (iets) betere AI.. Reageren
Verrity Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Nou, ik zal mijn geld dan sparen voor GTA IV RCTI en RCTII doen het nog prima Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.