josie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Farewell, My Love.. van Cesar's Missies Die missie lukt me niet: of ik val in het water of ik kom op de kop met mijn auto of ik wordt laatste dus kunnen jullie me helpen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Farewell, My Love.. van Cesar's MissiesDie missie lukt me niet: of ik val in het water of ik kom op de kop met mijn auto of ik wordt laatste dus kunnen jullie me helpen heb daar ook een paar keer over gedaan. eerst moet je zorgen dat je de baan goed kent, dus rij hem een paar keer uit, ook al wordt je laatste. Volg zoveel mogelijk de wegen, anders dan lig je gelijk op zn kop / in t water. er zijn een paar shortcuts die je kunt nemen, waar die precies zitten moet je zelf even kijken, die weet ik niet helemaal meer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 7 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Heeft iemand een kaartje van de route en de afkortingen??? (zo niet dan is dat jammer voor mij) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 ik zou vanuit de 1st person mode doen zo heb ik hem ook gehaald Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 is al een topic over. Zorg dat je bij de eerste paar bochten al op Nr1 ligt. dan elke keer als je door zoon rondje rijd druk je op start om te kijken op je map waar het volgende rondje ligt, en welke weg je tegemoed gaat. oja, neem rustig die bochten en dan pas vol gas, niet vol gas door de bochten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 7 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 is al een topic over. ik heb gezocht maar ik vond niks maar bedankt voor de tips Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devil in A Box Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 rijdt slim niet wild, de tegenstanders zijn snel maar echt dom, als je na de eerste bochten een voorsprong hebt en ja maakt verder geen grote fouten heb je de missie wel gehaald Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 je moet gewoon vlink van te vooren bij een bocht stoppen met gas geven en soms haalt iemand je in schijt aan hebben want jij haalt ze heus wel in want zoals iemand al zei ze zijn snel maar dom want bijf. hun remmen op het laatste moment bij de bochten en dan vallen ze bijf. van de berg af of in het water of ze slippen helemaal weg en dan word je meestal gewoon eerste Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Je moet niet te snel willen gaan. Je moet in het begin iedereen inhalen, en dan niet te snel rijden. blijf op de weg kijken, en kijk ook waar je heen moet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Driver/HHGS Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Rij zo rustig mogelijk door als je eerste staat, probeer vooruit te kijken of je ergens een shortcut kan vinden. Zo heb ik het gedaan en geloof me ik heb er me erg aan ge-irriteerd, ik hou niet van race spelletjes, ik heb zelfs hiervoor een paar dagen de PS2 niet voor aangezet. Dus rij zo rustig en gecontroleerd mogelijk, gas op de harde wegen en kijk goed voor je uit of je tussen wegen kan vinden. succes... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 allemaal bedankt ik ga het nu niet uitproberen want de proefwerkweek staat voor de deur Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Deze kan wel op slot. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts