Jump to content

Farewell, My Love..

josie

Recommended Posts

Farewell, My Love.. van Cesar's Missies

Die missie lukt me niet:

• of ik val in het water
  • of ik kom op de kop met mijn auto
  • of ik wordt laatste

dus kunnen jullie me helpen

heb daar ook een paar keer over gedaan.

eerst moet je zorgen dat je de baan goed kent, dus rij hem een paar keer uit, ook al wordt je laatste.

Volg zoveel mogelijk de wegen, anders dan lig je gelijk op zn kop / in t water.

er zijn een paar shortcuts die je kunt nemen, waar die precies zitten moet je zelf even kijken, die weet ik niet helemaal meer

Delen op andere websites

is al een topic over.

Zorg dat je bij de eerste paar bochten al op Nr1 ligt.

dan elke keer als je door zoon rondje rijd druk je op start om te kijken

op je map waar het volgende rondje ligt, en welke weg je tegemoed gaat.

oja, neem rustig die bochten en dan pas vol gas, niet vol gas door de bochten

Delen op andere websites

rijdt slim niet wild, de tegenstanders zijn snel maar echt dom, als je na de eerste bochten een voorsprong hebt en ja maakt verder geen grote fouten heb je de missie wel gehaald

Delen op andere websites

je moet gewoon vlink van te vooren bij een bocht stoppen met gas geven en soms haalt iemand je in schijt aan hebben want jij haalt ze heus wel in want zoals iemand al zei ze zijn snel maar dom want bijf. hun remmen op het laatste moment bij de bochten en dan vallen ze bijf. van de berg af of in het water of ze slippen helemaal weg :puh: en dan word je meestal gewoon eerste :puh::D:D

Delen op andere websites

Rij zo rustig mogelijk door als je eerste staat, probeer vooruit te kijken of je ergens een shortcut kan vinden. Zo heb ik het gedaan en geloof me ik heb er me erg aan ge-irriteerd, ik hou niet van race spelletjes, ik heb zelfs hiervoor een paar dagen de PS2 niet voor aangezet. Dus rij zo rustig en gecontroleerd mogelijk, gas op de harde wegen en kijk goed voor je uit of je tussen wegen kan vinden.

succes...

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...