.Antonio Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort Design: Signature Size Design: Max. 500 x 150 px. Render: Mag Animatie: Nee Premade: Ja Tijd van inleveren: ZSM. Die van mij komt na die van jou . Edit: Onderwerp en Premade veranderd in overleg Bewerkt: 1 juni 2007 door RonaldVC
King Room Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Ik wil wel tegen jou.. Lever hem zo snel mogenlijk in Kan wat langer duren voordat hij is ingezonden, want ik heb deze 2 weken EXAMEN dus! Inzending: Bewerkt: 22 mei 2007 door King Room
.Antonio Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Dan doe ik ook een Premade : King Room: .Antonio:
Eros Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Ik vind ze beide erg mooi, en het is dus een moeilijke keuze. Die van King Room oogt heel goed, de effecten zijn vrij mooi, alleen zijn het er wat weinig. De tekst heb je iets minder gedaan, maar al de rest, render, randje, belichting, enz, heb je goed gedaan. .Antonio, ook jou signature ziet er erg mooi uit. Ik heb deze al eens gerate en toen kreeg hij een vrij hoge score. Alles is hier erg goed gedaan, de effecten, de tekst, de render. Ik heb hier eigenlijk geen opmerkingen over. Mijn stem gaat dan ook naar jou, .Antonio. Vind ze beide erg mooi, maar bij die van King Room zitten er een paar minpuntjes aan, bij .Antonio bijna geen, vandaar mijn keuze.
DaddyPimp Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) *EDIT: Als het nog mag kan ik dan mijn stem veranderen? Mijn keuze is tog op King Room gevallen. Na een tijdje kijken vond ik die van hem toch een betere uitstraling hebben Bewerkt: 23 mei 2007 door DaddyPimp
Muay Thai Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) Mijn stem gaat naar .Antonio die van hem vind ik net iets leuker en die van KingRoom verder heb ik niet veel eraan toe te voegen. Bewerkt: 24 mei 2007 door Muay Thai
Dynamic Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 *EDIT:Als het nog mag kan ik dan mijn stem veranderen? Mijn keuze is tog op King Room gevallen. Na een tijdje kijken vond ik die van hem toch een betere uitstraling hebben Dat vindt ik ook.. Stem King Room
.Antonio Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Ik denk dat deze battle verlengt moet worden, maar gaat dat automatisch of moet ik een pb sturen?
RonaldVC Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Wegens gelijkstand op verzoek van King Room de battle verlengt. Stemmen kan t/m 31 Mei!
Nielok Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Stem:.Antonio Antonio zijn sig is beter afgewerkt. minder aan gewerkt dan King Room, maar mooier in het geheel font kon beter bij King Room en de render mocht wel es ingeblend worden
NandroDavids Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Mijn stem gaat naar King Room aangezien die signature meer uitstraalt. Om eerlijk te zin vind ik die van .Antonio nogal grauw ogen...natuurlijk kan dat de bedoeling zijn, maar mij spreekt het niet erg aan. Shakira springt er zo in het licht net wat beter uit dan, ook al vind ik die signature ook niet perfect afgewerkt. Het lag dicht bij elkaar, maar vooral op basis van de uitstraling krijgt King Room mijn stem.
Da Phoenix Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik stem voor King Room. Ik houd wel van die kleurencomi.
M4X Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Jullie maken het me erg lastig, want het zijn twee signatures die ongeveer even mooi zijn. Die van King room vind ik net iets te licht, en bij .Antonio vind ik de kleuren wat minder mooi. Het font en de background zijn bij allebei de signatures wel oke, al vind ik de tekst bij .Antonio iets beter, omdat daar wat meer aan is gedaan. Verder zijn allebei de renders redelijk goed ingeblend, daar kan ik weinig over zeggen. Erg close, maar toch gaat mijn stem naar .Antonio omdat ik het lichteffect bij King room wat minder vind, en daarom maakt het de signature wat minder mooi. Ook is de background wat leeg, en bij .Antonio is die wat meer gevuld en dat maakt het geheel wat mooier. Nouja, het staat in ieder geval weer gelijk, allebei nog veel succes
King Room Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Weer een gelijkspel. Even een Pb naar Ronald sturen
Recommended Posts