Twankala Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) deze heb ik met jakooza gemaakt. we vinden hem best goed gelukt. die strepen moet regen voorstellen. hopelijk is dat gelukt het rode in zijn hand(waar het om ging) is een vuurbal orgineel: rates and comments Bewerkt: 19 mei 2007 door twankala Reageren
.Antonio Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Dan rate ik maar Wat jullie ervan hebben gemaakt is mooi. De effecten die jullie erin hebben gelegd zijn mooi, vooral bij z'n hand. De regen is ook goed bedacht alleen zou ik die anders doen nadat ik het orgineel heb gezien. Bij het orgineel zie je lichtstralen, en ik zou het de zelfde richting doen als die lichtstralen, want dan is het meestal meer in de "flow" zegmaar . De text is een beetje in een hoekje gepropt. Je kan Hedgehog nu niet helemaal lezen en dat is best jammer. Verder is het wel een goed design . 80% - Goed werk jongens! Mooie sig Reageren
Rivel Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Dit vind i erg mooi! Leuke render, goede verwerkt! Ik mis wel wat effecten! 8/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Comment : Heel mooi gedaan mooie effecten en de font vind ik ook heel mooi maar je kan altijd beter ik zou zeggen waarom neem je niet een gausian blur dat heeft mooie effecten en sharpen moet je ook eens proberen . Rate : 8/10 Bewerkt: 19 mei 2007 door .Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.