Jump to content

Mods zien er heel raar uit

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had een vraag, Ik heb mods in Gta Vice city gezet maar ze zien er hel raar uit ingame.

Ik heb bijvoorbeeld een nieuwe scooter gedownload, maar ingame is ie bijna helemaal wit met een paar zwarte plekken er in. Hij rijd verder wel gewoon goed enzo, maar hij ziet er gewoon niet uit. Wat kan ik hier aan doen?

(sorry als hier al een topic over is maar kon niets vinden)

Grtz, -Gtagamer-

Geplaatst:

Ik heb geen idee, Ik heb een programmatje gedownload (gta mod installer) en daarmee geïnstaleerd dus ik weet niet. Hoe zou ik het zonder dat programma moeten doen..?

Geplaatst:
Ik heb geen idee, Ik heb een programmatje gedownload (gta mod installer) en daarmee geïnstaleerd dus ik weet niet. Hoe zou ik het zonder dat programma moeten doen..?

Een installer is lang zo goed niet als het handmatig installeren van een mod. Als je het handmatig doet dan ben je er haast wel van verzekerd dat het goed gaat, iets dat automatisch is maakt sneller een fout.

Maar goed, zeg vaarwel tegen de installer en verwelkom de IMG Tool. Met deze tool kun je de ´.dff´ en de ´.txd´ bestanden handmatig in de GTA3.img zetten. Hoe dat in zijn werking gaat lees je in deze tutorial. Let er wel op dat de IMG Tool daar een verouderde versie is. Hier download je de meest recente versie namelijk, V2.0.

• 7 maanden later...
Geplaatst:

Een installer is lang zo goed niet als het handmatig installeren van een mod. Als je het handmatig doet dan ben je er haast wel van verzekerd dat het goed gaat, iets dat automatisch is maakt sneller een fout.

Maar goed, zeg vaarwel tegen de installer en verwelkom de IMG Tool. Met deze tool kun je de ´.dff´ en de ´.txd´ bestanden handmatig in de GTA3.img zetten. Hoe dat in zijn werking gaat lees je in deze tutorial. Let er wel op dat de IMG Tool daar een verouderde versie is. Hier download je de meest recente versie namelijk, V2.0.

V2.0 is al zooooooooo oud..... ik gebruik V5.0 beta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...