Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey, ik ben een aardig tijdje bezig geweest met het maken van een banner, ik vind hem zelf aardig goed gelukt en misschien hebben jullie nog een paar tips? :)

zonder border:

delainbanneric1.png

met border:

delainbannerstrokedz7.png

:bier:

Bewerkt: door .Djanick
Geplaatst:

bedankt voor de tot nu toe 0 rates en 36 mensen die het plaatje hebben bekeken, maar kan er echt geen rate vanaf? * langdradige bumb :schater: *

Geplaatst:

Dan doe ik het maar:

Deze banner is donker. Te donker eigenlijk. De tekst die erin staat is eigenlijk onmogelijk te lezen. De render is ook niet wat je noemt op en top. Dat er overheen is gebrusht vind ik lelijk. Ook het haar (?) is lelijk, de rode randen passen hier niet bij. Deze banner is gewoon niet geslaagd, hoewel er volgens mij wel wat werk in is gestoken. Een 4/10.

Geplaatst: (bewerkt)
Dan doe ik het maar:

Deze banner is donker. Te donker eigenlijk. De tekst die erin staat is eigenlijk onmogelijk te lezen. De render is ook niet wat je noemt op en top. Dat er overheen is gebrusht vind ik lelijk. Ook het haar (?) is lelijk, de rode randen passen hier niet bij. Deze banner is gewoon niet geslaagd, hoewel er volgens mij wel wat werk in is gestoken. Een 4/10.

het effect rondom het gezicht is geen haar maar gewoon een effect.

ik heb ook helemaal geen brush gebruikt tijdens het maken van deze banner, en het is geen render maar een stock *wat is er verkeerd aan de "render" dan?*

en als laatste, ik weet niet wat jouw lichtinstelling is op je computer maar voor mij is de tekst gewoon leesbaar hoor.

maar thnx voor je rate..

Bewerkt: door .Djanick
Geplaatst:

De kleuren zijn mooi, het lettertype is goed, alleen vind ik de linkerkant van de banner iets te donker. Misschien kun je de achtergrond iets lichter maken, of de kleuren die helemaal rechts zijn gebruikt mengen met de achtergrond aan de linkerkant. (Woh, dat was een enge zin. O_o)

Voor de rest erg geslaagde signature. 7/10

Btw, Delain rocks. ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...