White Gold Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) "...this is a newsflash on Flashback FM. Did you were awake in 1983, you must know this guy. This guy is the cuban crimelord, a drugsdealer on worldscale. You know his name? Call us for 1$, if you are the lucky one, you might win a cooky.." "... This is Radio X! We here in Los Santos just heard a rumor about Liberty City. The story goes that there are more East - European immigrant these days. One of them is this guy, Niko Bellic. At our site www.radiox.net you can see all the immigrants who are illegal these days, just like our cake. So if you see one of these guys walking down of the streets of your neighbourhood. Call us, so we can drink a with them. We might set them on te straight path. Yeah Radio X, the radio for the neighbourhood..." Rates & Comments & Tips zijn welkom. *PS: Ongeacht wie zal ik toch de vraag krijgen, waarom in het engels enzo? Dit doe ik om er toch nog een verhaal achter te plakken.* *PS 2: Naast Niko zie je een vlek zitten, dat was een dom foutje van mijzelf, door met een natte vinger proberen het nog smoother te maken..* *PS 3: Eventuele spelfouten voorbehouden. Bij voorbaat dank.* Bewerkt: 18 mei 2007 door White Gold Reageren
.Djanick Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 oke, je kan opzich goed tekenen en daarom ga ik er ook even goed voor zitten om het te raten ^^ tekening 1: + punten: - je hebt het hoofd goed getekend, juiste maat en niet dat de ene kant groter is dan de andere - de overgang van het hoofd *nek* naar het jasje/kraag is goed getekend - punten: - ik vind het jammer dat je het "slordig" hebt getekend, het is dan wel schetsen maar ik vind de lijnen iets te dik geworden *een b potlood?* - de gezichtsuidrukking is goed gelukt maar zodra je iets beter kijkt valt het stuk rondom de mond toch op *op een negatieve wijze* de lippen van de man zijn iets te hoog getekend en de neus is aan de rechterkant iets verder naar beneden dan links. cijfer: een toch wel mooie 7,5 tekening 2: + punten: - het perspectief is mooi gedaan omdat je van onder op hem kijkt en zijn jas is daar mooi groter op getekend. - de *stoppel*baard is mooi getekend, omdat hij een andere kant op kijkt zie je hem niet helemaal. goed op gelet dus - op de achtergrond *de flatten* heb je denk ik toch eventjes een hele potlood mee klein gemaakt de kleur ervan is goed gelukt en je ziet ook niet dramatisch erge kleurverschillen van het grijs erin - punten: - de nek, je hebt de nek getekend en dan gaat het jasje nog een stuk naar beneden voordat de schouders pas komen, ik denk niet dat hij een nek heeft van 20 CM, dus dat staat erg raar en is ook een grote minpunt van je tekening cijfer: iets beter dan je 1e tekening maar de nek heeft de cijfer toch ietsjes omlaag gehaald. een 8 Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Je kan mooier tekenen dan mij dat is zeker Ik vind tekening 2 mooier dan 1. 1 Lijkt ook iets minder op Niko. Tekening 1 een 6 en tekening 2 een 7,5. Reageren
White Gold Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Bedankt voor je rate .Djanick. Hier heb ik heel erg veel aan! Ik kan zelf niet echt goed strakke lijnen tekenen. Als ik teken, dan schets ik meestal. Ik start in ieder geval altijd met een HB potlood en werk het later af met een donkere B potlood. Ik zie dat op de scanner alles wat flets uitvalt , dat is jammer. In ieder geval ga ik vanavond m'n tekeningen perfectioneren. Wat gummen en bijwerken. Overigens heb ik geen potlood klein gemaakt, m'n vinger wel. Wrijven en nog eens wrijven, geeft een goed effect vind ik zelf. BTW, zijn dit de eerste gezichten die ik nateken van een plaatje. Op GTA Artwork na. De bovenste persoon, Tony Montana,[/font] van de DVD cover en het spel nagetekend. Niko heb ik nagetekend van een klein plaatje uit een magazine. Nog eens bedankt voor je rate . Nog meer mensen die er moeite voor willen nemen? Edit: Ik zie net dat BeatboxGamer ook nog een berichtje gedaan heeft . Ook nog bedankt daarvoor. Overigens is tekening 1 geen Niko ^^ Bewerkt: 18 mei 2007 door White Gold Reageren
Rivel Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Erg vet, als je zoiets kan dan ben je een PRO in tekenen!ç Hier kan ik niets aan geven behalve een 10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.