YoungRob Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Als ik bij de 3e "taak" kom bij de driving school in san fierro dan sluit GTA zich af en krijg ik zon Niet verzenden button te zien. Weet iemand waar dit aan licht :S?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Als ik bij de 3e "taak" kom bij de driving school in san fierro dan sluit GTA zich af en krijg ik zon Niet verzenden button te zien. Weet iemand waar dit aan licht :S?? Lastig om te zeggen. Heb je misschien zitten sleutelen aan San Andreas in de zin van mods en dergelijke? In de derde oefening moet je de Banshee gebruiken. Zou het kunnen zijn dat je iets met dat voertuig hebt gedaan? In ieder geval, bij dergelijke fouten raad ik men meestal aan de boel even opnieuw te installeren. Een herinstallatie is meestal de beste en bovendien de meest effectieve oplossing. De savegames blijven gewoon staan, maar voor de zekerheid zou je een back-up kunnen maken. Tot slot, maar ik weet niet of het effect heeft. Verwijder het bestand 'gta_set' uit je GTA San Andreas User Files te vinden in Mijn Documenten. Reageren
headhunterke Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 als je mods hebt geinstalleerd, smijt die eraf. Probeer misschien ook eens het bestandje gta_set te verwijderen Reageren
YoungRob Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 ik heb een mod over de banshee inderdaad even proberen! bedankt! Reageren
YoungRob Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 werkt nog niet :O! hij sluit nog steeds af.. ik heb de skin eruit gehaald en dat bestandje verwijdert. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 werkt nog niet :O! hij sluit nog steeds af.. ik heb de skin eruit gehaald en dat bestandje verwijdert. Installeer GTA: San Andreas dan even opnieuw. Neem maar van mij aan, daarna zal hij het gewoon weer doen. Hoogstwaarschijnlijk verwijder je hem nu niet goed, aangezien je hem ook niet goed geïnstalleerd hebt. Je hebt helemaal niets te verliezen bij een herinstallatie, sterker nog, je doet jezelf er alleen maar goed aan. Zoals ik ook al eerder zei, je savegames blijven gewoon staan, maar maak voor de zekerheid een back-up. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.