Jump to content

Demo GTA IV


Verrity

Recommended Posts

Het is nog niet zeker of er een demo komt. Er is ook niks bekend over een eventuele datum van deze demo. Ikzelf verwacht eigenlijk ook geen demo voor ons. R* heeft nog nooit een demo gemaakt. Ze hebben nu alleen een soort beta build voor de gamezagazine's e.d.

Gratz,

Boris H.

Edit: Te laat... Toen ik begon met typen was er nog geen Dutchy te zien....

>>> Door Dutchy3010: Discussies over inhalen in het vervolg via PM. En even ter informatie, ik was als eerste in dit topic ongeveer 10 seconden nadat het gepost was... ;)<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Mischien toch wel op de Xbox 360 hoor Dutchy. Want van elk spel tot nu toe is er een demo gekomen op de Xbox 360. Ook van Call of Duty 3 , Gears of War , F.E.A.R , Saints Row 2 , En The Godfather. Dus er komt vast wel een demo uit voor de Xbox 360.

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien toch wel op de Xbox 360 hoor Dutchy. Want van elk spel tot nu toe is er een demo gekomen op de Xbox 360. Ook van Call of Duty 3 , Gears of War , F.E.A.R , Saints Row 2 , En The Godfather. Dus er komt vast wel een demo uit voor de Xbox 360.

Dat ligt niet aan de "Xbox 360" maar aan de producer van de games, Rockstar games in dit geval dus. Als er een demo uit zou komen voor de Xbox 360, dan zou hij ook uitkomen voor de PS3 ;). Maar je hebt gelijk, het kan nog komen, maar veel vertrouwen heb ik er niet in. Dan zouden de vorige spellen ook wel op Demo uitgekomen zijn, neem ik aan.

@ hieronder: no problem :). Beter 2x goed beantwoord, als niet één keer of fout... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Neej hoor DenkAanHenk! Anders,waarom is er nog NOOIT een demo van andere GTA's uitgekomen?

:sst: Sorry Dutchy,ik had je post niet gezien,toen jij aan het posten was was ik ook aan het posten...

Edit @ hieronder: Maar,waarom zou Rockstar Dit Nu WEL doen?

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er een demo komt via de ps store / of da xbox ding, maar pas na de release, dat mensne kunnen uit proberen

@ 2 hierboven: omdat de mensne het dan zeker willen kopen andat ze de demo hebben gespeeld, en het niet veel moeite is om het op de ps store te zetten

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

waarom heeft iedereen het hier over dat de Xbox 360 wel een demo van het internet af kan halen, de ps3 kan dat ook hoor!!

ontopic:

Rockstar kenende komt er geen demo uit van GTA IV, en dat is misschien maar beter ook :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

waarom heeft iedereen het hier over dat de Xbox 360 wel een demo van het internet af kan halen, de ps3 kan dat ook hoor!!

ontopic:

Rockstar kenende komt er geen demo uit van GTA IV, en dat is misschien maar beter ook :bier:

Waarom beter? er moet juist wel een Demo komen omdat wij er nog beter er ik kunnen geloven dat het goed wordt.. en geen geruchten gaan plaatsen maar Feiten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er een demo komt via de ps store / of da xbox ding, maar pas na de release, dat mensne kunnen uit proberen

@ 2 hierboven: omdat de mensne het dan zeker willen kopen andat ze de demo hebben gespeeld, en het niet veel moeite is om het op de ps store te zetten

XBOX MARKETPLACE!!!!!!!! :duh::duh:

Ach ja zoals ik wel vaker zeg: "We zullen zien" :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij (zoals dutchy al zei) komt er geen demo.

Die was er voor de andere gta's ook niet.

Maar misschien heeft "things will be different" er iets mee te maken :puh:

Mensen focussen zich teveel op alleen 'things will be different', en niet op wat hij daarvoor zegt, namelijk PERHAPS 'things will be different.'

Het kan dus nog alle kanten op. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt absoluut geen demo van gta 4

Zo is rockstar niet

Ik heb nog van geen game een demo van rockstar gespeeld

bovendien geven ze waarschijnlijk teveel informatie weg als ze een demo maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt absoluut geen demo van gta 4

Zo is rockstar niet

Ik heb nog van geen game een demo van rockstar gespeeld

bovendien geven ze waarschijnlijk teveel informatie weg als ze een demo maken.

Mee eens

Maar het lijkt me wel vet als je die kan downloaden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...