Verrity Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Wanneer komt de Demo van GTA IV voor de XBOX 360 & PS3? Of is die al uit? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Wanneer komt de Demo van GTA IV voor de XBOX 360 & PS3? Of is die al uit? Er komt geen demo uit voor GTA IV, er is alleen een demo voor de magazines (en sites) die previews mogen schrijven. Reageren
Boris H. Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Het is nog niet zeker of er een demo komt. Er is ook niks bekend over een eventuele datum van deze demo. Ikzelf verwacht eigenlijk ook geen demo voor ons. R* heeft nog nooit een demo gemaakt. Ze hebben nu alleen een soort beta build voor de gamezagazine's e.d. Gratz, Boris H. Edit: Te laat... Toen ik begon met typen was er nog geen Dutchy te zien.... >>> Door Dutchy3010: Discussies over inhalen in het vervolg via PM. En even ter informatie, ik was als eerste in dit topic ongeveer 10 seconden nadat het gepost was... <<< Bewerkt: 18 mei 2007 door Dutchy3010 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Mischien toch wel op de Xbox 360 hoor Dutchy. Want van elk spel tot nu toe is er een demo gekomen op de Xbox 360. Ook van Call of Duty 3 , Gears of War , F.E.A.R , Saints Row 2 , En The Godfather. Dus er komt vast wel een demo uit voor de Xbox 360. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Mischien toch wel op de Xbox 360 hoor Dutchy. Want van elk spel tot nu toe is er een demo gekomen op de Xbox 360. Ook van Call of Duty 3 , Gears of War , F.E.A.R , Saints Row 2 , En The Godfather. Dus er komt vast wel een demo uit voor de Xbox 360. Dat ligt niet aan de "Xbox 360" maar aan de producer van de games, Rockstar games in dit geval dus. Als er een demo uit zou komen voor de Xbox 360, dan zou hij ook uitkomen voor de PS3 . Maar je hebt gelijk, het kan nog komen, maar veel vertrouwen heb ik er niet in. Dan zouden de vorige spellen ook wel op Demo uitgekomen zijn, neem ik aan. @ hieronder: no problem . Beter 2x goed beantwoord, als niet één keer of fout... Reageren
Dastard Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Neej hoor DenkAanHenk! Anders,waarom is er nog NOOIT een demo van andere GTA's uitgekomen? Sorry Dutchy,ik had je post niet gezien,toen jij aan het posten was was ik ook aan het posten... Edit @ hieronder: Maar,waarom zou Rockstar Dit Nu WEL doen? Bewerkt: 18 mei 2007 door Dastard Reageren
Verrity Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Er was dan geen mogelijk om dan nog een demo te maken want je kon ze niet van het Internet afhalen en bij de 360 kan dat wel. Bewerkt: 18 mei 2007 door Verrity Reageren
michaelfivez Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Ik denk dat er een demo komt via de ps store / of da xbox ding, maar pas na de release, dat mensne kunnen uit proberen @ 2 hierboven: omdat de mensne het dan zeker willen kopen andat ze de demo hebben gespeeld, en het niet veel moeite is om het op de ps store te zetten Bewerkt: 18 mei 2007 door michaelfivez Reageren
profile Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Volgens mij (zoals dutchy al zei) komt er geen demo. Die was er voor de andere gta's ook niet. Maar misschien heeft "things will be different" er iets mee te maken Reageren
Black Force Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 waarom heeft iedereen het hier over dat de Xbox 360 wel een demo van het internet af kan halen, de ps3 kan dat ook hoor!! ontopic: Rockstar kenende komt er geen demo uit van GTA IV, en dat is misschien maar beter ook Reageren
Mister.X Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 waarom heeft iedereen het hier over dat de Xbox 360 wel een demo van het internet af kan halen, de ps3 kan dat ook hoor!!ontopic: Rockstar kenende komt er geen demo uit van GTA IV, en dat is misschien maar beter ook Waarom beter? er moet juist wel een Demo komen omdat wij er nog beter er ik kunnen geloven dat het goed wordt.. en geen geruchten gaan plaatsen maar Feiten Reageren
Verrity Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik denk dat er een demo komt via de ps store / of da xbox ding, maar pas na de release, dat mensne kunnen uit proberen@ 2 hierboven: omdat de mensne het dan zeker willen kopen andat ze de demo hebben gespeeld, en het niet veel moeite is om het op de ps store te zetten XBOX MARKETPLACE!!!!!!!! Ach ja zoals ik wel vaker zeg: "We zullen zien" Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Volgens mij (zoals dutchy al zei) komt er geen demo.Die was er voor de andere gta's ook niet. Maar misschien heeft "things will be different" er iets mee te maken Mensen focussen zich teveel op alleen 'things will be different', en niet op wat hij daarvoor zegt, namelijk PERHAPS 'things will be different.' Het kan dus nog alle kanten op. Reageren
Rickos Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Er komt absoluut geen demo van gta 4 Zo is rockstar niet Ik heb nog van geen game een demo van rockstar gespeeld bovendien geven ze waarschijnlijk teveel informatie weg als ze een demo maken. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Er komt absoluut geen demo van gta 4 Zo is rockstar niet Ik heb nog van geen game een demo van rockstar gespeeld bovendien geven ze waarschijnlijk teveel informatie weg als ze een demo maken. Mee eens Maar het lijkt me wel vet als je die kan downloaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.