Markant Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik denk ook dat R* helaas geen demo van GTA IV uit zal brengen. Overigens best jammer, maar bekijk het van de zonnige kant: R* heeft zo meer tijd om GTA IV verder te perfectioneren, ipv die tijd te spenderen aan een demo van GTA IV. Reageren
Verrity Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Volgens mij (zoals dutchy al zei) komt er geen demo.Die was er voor de andere gta's ook niet. Maar misschien heeft "things will be different" er iets mee te maken Mensen focussen zich teveel op alleen 'things will be different', en niet op wat hij daarvoor zegt, namelijk PERHAPS 'things will be different.' Het kan dus nog alle kanten op. Dat zou kunnen ja, maar dat: "Things will be different." Gaat OVER GTA IV niet of er nou een demo zal uit komen of niet. Reageren
Boris H. Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik heb nog van geen game een demo van rockstar gespeeld Als ik bij mijn X360 in het tabblad Marketplace kijk zie ik toch echt een demo van Rockstar games presents: Table Tennis. staan. Maar we zullen wel zien. Gratz, Boris H. Reageren
Verrity Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik heb nog van geen game een demo van rockstar gespeeld Als ik bij mijn X360 in het tabblad Marketplace kijk zie ik toch echt een demo van Rockstar games presents: Table Tennis. staan. Maar we zullen wel zien. Gratz, Boris H. Je hebt het dan waarschijnlijk over R* in zijn geheel. En het kan daarom dus ook dat R* voor Table Tennis een demo heeft uitgegeven. Maar het gaat hier eigelijk over GTA IV waar dus nog nooit een demo voor is uitgekomen en/of aangekondigt. Ietwat off-topic bericht Reageren
Black Force Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 ik verwacht geen demo van GTA IV, en bij dit spel heb ik ook geen demo nodig, want ik weet gewoon dat dit een TOPspel word!! Reageren
Verrity Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Dan heb je een goed vertrouwen in R* ik ook trouwens Maar mijn vraag aan jou is: "Was het niet al (over)duidelijk dat het een TOPSpel zou worden?" Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Voor zover ik weet heeft Rockstar nooit vrij speelbare demo's voor GTA-spellen uitgegeven. >>> Door Dutchy3010: Dit wordt niet gevraagd én is al 10x genoemd in dit topic. Graag in het vervolg het topic doorlezen. <<< Reageren
mad_ce Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Volgens mij zal er geen demo uitkomen. Alhoewel ze een nieuw concept blijken te beginnen met GTA IV. Wie weet kom er mischien wel één... We zien wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.