Jump to content

Parkeer Garage ?


janna

Recommended Posts

hey mensen kan iemand mij de mod geven waar je een parkeer garage als je auto's kan inzetten ik bedoel de parkeer garage bij de baai van ene ... het begint met een C
Ik heb het vermoeden dat je de Marina Carpark Mod bedoelt, ook al begint deze niet met een C. Het is namelijk wel een mod waarmee je de parkeergarage bij Colonel Cortez' schip kunt veranderen in een savehouse. De betreffende modificiation vind je hier: *KLIK*. Onder het introductieverhaaltje vind je de link Download release 3 (04-mar-2004) die je moet aanklikken om de modification te downloaden.
Link to comment
Delen op andere websites

hey mensen kan iemand mij de mod geven waar je een parkeer garage als je auto's kan inzetten ik bedoel de parkeer garage bij de baai van ene ... het begint met een C
Ik heb het vermoeden dat je de Marina Carpark Mod bedoelt, ook al begint deze niet met een C. Het is namelijk wel een mod waarmee je de parkeergarage bij Colonel Cortez' schip kunt veranderen in een savehouse. De betreffende modificiation vind je hier: *KLIK*. Onder het introductieverhaaltje vind je de link Download release 3 (04-mar-2004) die je moet aanklikken om de modification te downloaden.

Hoe moet je die activeren dan?

Dom, dom, dom. Readme over het hoofd gezien. :$

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die mod geïnstalleerd en nu wil het geen savegames meer laden... :(

Dat klopt, want zodra de 'main.scm' overschreden wordt zullen je huidige savegames onbruikbaar worden. Als je een back-up hebt gemaakt, dan kun je dit gewoon weer ongedaan maken. Anders kun je er wel één aanvragen in dit topic.

@hieronder: Ja, een nieuwe, originele 'main.scm'.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die mod geïnstalleerd en nu wil het geen savegames meer laden... :(

Dat klopt, want zodra de 'main.scm' overschreden wordt zullen je huidige savegames onbruikbaar worden. Als je een back-up hebt gemaakt, dan kun je dit gewoon weer ongedaan maken. Anders kun je er wel één aanvragen in dit topic.

Wat moet ik daar dan aanvragen? Een nieuwe main.scm?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die mod geïnstalleerd en nu wil het geen savegames meer laden... :(

Dat klopt, want zodra de 'main.scm' overschreden wordt zullen je huidige savegames onbruikbaar worden. Als je een back-up hebt gemaakt, dan kun je dit gewoon weer ongedaan maken. Anders kun je er wel één aanvragen in dit topic.

Wat moet ik daar dan aanvragen? Een nieuwe main.scm?

Ja, als je wilt dat je savegames werken, dan moet je de orignale 'main.scm' terug in de data folder zetten. Dan werkt het weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, als je wilt dat je savegames werken, dan moet je de orignale 'main.scm' terug in de data folder zetten. Dan werkt het weer.

Mag ik daar even aantoevoegen dat je je oude savegames niet meer kunt laden, zelfs met de originele main.scm, als je al met de nieuwe een keer gesaved hebt. ;)

@ hieronder: Gewoon wat extra info, niks om kwaad over te worden. :)

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, als je wilt dat je savegames werken, dan moet je de orignale 'main.scm' terug in de data folder zetten. Dan werkt het weer.

Mag ik daar even aantoevoegen dat je je oude savegames niet meer kunt laden, zelfs met de originele main.scm, als je al met de nieuwe een keer gesaved hebt. ;)

Dat weten we ook wel, hoor.

>>> Door HerrieM: Wil je dit soort opmerkingen achterwege laten. het is nergens voor nodig<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...