MartyCeha Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Ik heb door middel van de Bridge Facts bij Gant Bridge eens berekend hoe groot San Andreas is. Op dat bord lijkt te staan dat de lengte van de brug 159.7 m is, maar in dat geval is San Andreas maar ongeveer een kilometer lang. Dus ik nam maar aan dat er 1597m stond. In dat geval zou San Andreas dus 10,2208km lang moeten zijn (van Noord naar zuid), en de oppervlakte 104,4647626km² moeten zijn. Is dat aannemelijk? Wat denken jullie dat de grootte van San Andreas is (in km, van noord naar zuid of oppervlakte)? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 De grootte van de gehele staat San Andreas is ongeveer 35 vierkante kilometer. Dit heb ik zelf gemeten door met een boot langs de zijden van San Andreas te gaan en dan kijken bij je stats hoeveel mile je hebt afgelegd. Beide lengten maal elkaar en de uitkomst daarvan omgezet in kilometer. Dus de staat San Andreas is 35 vierkant kilometer. Trouwens beide zijden zijn ongeveer even groot de 1 zijde is de wordtel van 35. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Het is ook een vierkant, weet ik. Anders kon ik de oppervlakte niet berekenen Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Het is ook een vierkant, weet ik. Anders kon ik de oppervlakte niet berekenen Nee, maar met mijn manier kan dit wel. Trouwens, die 104.46 vierkante kilometer van jou klopt dus niet. Dat is ongeveer 3x zo groot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.