Jump to content

San Andreas ongelooflijk traag

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik heb net San andreas voor de pc gekocht, alles goed geïnstalleerd maar nu loopt mijn mannetje, en de rest ook echt wel traag..

Is dit normaal op de versie van de pc?

Ik voldoe zeker aan alle systeemeisen!

Echt dom dat je zo traag loopt :duh:

Geplaatst:

Dit kan, ik weet het bijna zeker aan je Videokaart liggen. Ik heb hetzelfde probleem gehad, en met een nieuwe kaart was het haperen verleden tijd geworden.

Misschien zou je de Videokaart eens kunnen posten, zodat we deze kunnen vergelijken.

Geplaatst:
Hallo,

ik heb net San andreas voor de pc gekocht, alles goed geïnstalleerd maar nu loopt mijn mannetje, en de rest ook echt wel traag..

Het kan toch zijn dat je processor of je videokaart het niet aankan. Check daarom eens of je PC GTA San Andreas daadwerkelijk wel aankan. Ga naar 'start > uitvoeren' en typ daar in: 'dxdiag'. Als je dat gedaan hebt krijg je een klein overzicht met wat er in jou PC zit. Vergelijk deze met de minimale systeem eisen van GTA. (Achterkant van het hoesje, onderaan.)

Welnu, probeer dan op zijn minst de instellingen lager te zetten, deze zorgen er waarschijnlijk voor dat je PC GTA toch niet helemaal trekt. Ga in het menu naar 'Options > display setup > advanced'. Zet daar de Draw distance, de Fisual FX quality en de resolutie wat lager en kijk vervolgens of hij vlotter en beter loopt. Eventueel zou je kunnen overwegen een nieuwe driver te installeren. Niet dat het veel uitmaakt, maar alle beetjes helpen. Tot slot is het aan te raden processen op de achtergrond stop te zetten zoals, internet of MSN.

Geplaatst:

Het ligt idd aan men videokaart :-(

Damn, 20€ in de vuilbak.

Men moeder wil ookal niet terugrijden om het in te wisselen voor ps2 game van san andreas.. :-(

Geplaatst:
Hallo,

Het kan toch zijn dat je processor of je videokaart het niet aankan. Check daarom eens of je PC GTA San Andreas daadwerkelijk wel aankan. Ga naar 'start > uitvoeren' en typ daar in: 'dxdiag'. Als je dat gedaan hebt krijg je een klein overzicht met wat er in jou PC zit. Vergelijk deze met de minimale systeem eisen van GTA. (Achterkant van het hoesje, onderaan.)

[...]

Ik zie mijn Videokaart niet? Hoe kan ik dan zien hoe snel ofzo mijn videokaart werkt? Want op mijn Computer werkt San Andreas ook niet, ik moet het altijd op de laptop van mijn broer spelen... :(

Geplaatst:

Je kunt ook de kwaliteit wat lager zetten in de options, displayoptions:

Zet de resolutie eens op 640x480

en de visual fxquality op low

De Graphics zijn nu iets lager, maar zo loopt het spel wel sneller.

Geplaatst:
Ik zie mijn Videokaart niet? Hoe kan ik dan zien hoe snel ofzo mijn videokaart werkt? Want op mijn Computer werkt San Andreas ook niet, ik moet het altijd op de laptop van mijn broer spelen... :(

Je videokaart zie je waarschijnlijk onder het tabblad 'beelscherm'. Daar staat het type, de fabrikant, etc. Je kan niet zomaar zien of je videokaart werkt onder San Andreas. Het simpelste en tevens beste is om hem gewoon te vergelijken met de minimale systeemeisen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...