Jump to content

Gedetaileerde map

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals de vraag al zegt : Heeft iemand die map voor mij ?

Ik kan hem maar niet vinden

ALvast bedankt

Geplaatst:
Zoals de vraag al zegt : Heeft iemand die map voor mij ?

Ik kan hem maar niet vinden

ALvast bedankt

Hij staat volgens mij bijna wel op elke site, maar goed. De 'Detailed Map & Radar Mod' kun je hier downloaden. Installeren schijnt zowel met de IMG Tool als met SAMI te kunnen, al kan ik die laatste niet garanderen. Ik heb de mod destijds handmatig moeten installeren. Daar was je dan lang mee bezig, maar dan had je wel wat. Als je nog verdere vragen hebt hoor ik ze wel.

Geplaatst:
Dankje maar ik zoek geen mod , alleen een kaart , voor in paint , snapje ?

Ik snap het wel, ja. De enige vraag die me nog rest is wat voor een plattegrond je bedoeld. Bedoel je de normale plattegrond of bedoel je een gedetaileerde zoals die van de mod. Ik ga er voor het gemak maar van uit dat je een normale bedoeld. Plattegronden en dergelijke kun je vinden op WikiGTA en wel op deze pagina. Je vindt er zowel een normale als een printbare versie.

Geplaatst:
Hier is een link naar wat verschillende San Andreas kaarten: Klik

Let wel op dat je pc niet crasht, ze zijn 102 mb

Geplaatst:

Nu we toch over dat aant praten zijn, ik had eerst een self-installing modje van dat gedownloaded. Maar nu is mijn computer geformatterd geweest, en ik ben het dus kwijt. Wie heeft die? (Het is een .exe)

Geplaatst:
Ik heb hier een echte luchtfoto met namen van steden enz.:san_andreas_foto.jpg

Is dit de hele kaart of ligt het aan mn pc dat ik alleen Las Vanturas en gedeeltelijk San Fiero zie?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...