--GTA--LOZER-- Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Heey allemaal, Wat wil je wensen voor gta vice city? je mag 3 wensen doen. Mijn wensen zijn: 1:Je kan op een fiets rijden. 2:Een grotere map. 3: Dat heli's en en de Hunter en alle vlieg-voertuigen nog hoger vliegen zo hoog als je wilt. :rolleyes: wat wil jij wensen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Het zelfde al San Andreas maar alleen wel met dat Vice gevoel is mijn enigste wens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Dat je op een sparta-met kan rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 (bewerkt) dieren erin echt vett maar niet dat je ze kan killen das wel ziek maar gewoon dat er in de wei koeien staan en dat je erop kan rijden :lol: auto's tunen is ook leuk meer bedrijven gewoon heeeel veeel bedrijven Bewerkt: 8 december 2004 door tubs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 dieren erin echt vett maar niet dat je ze kan killen das wel ziek maar gewoon dat er in de wei koeien staan en dat je erop kan rijden :lol: auto's tunen is ook leuk meer bedrijven gewoon heeeel veeel bedrijven ahahah :lol: die vind ik best wel lollig met als er een boer in zit B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Je zou ook nog als wens kunnen hebben dat er een editor bij zit waar je zèlf een stad kunt bouwen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Nee, gewoon alles wat in San kan maar dan in Vice en dat Vice 10x groter is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Nee, gewoon alles wat in San kan maar dan in Vice en dat Vice 10x groter is Zeker niet 10 keer zoveel missies, anders had niemand GTA-vc al uitgespeeld. Als dat het geval was geweest, hóé groot moest San Andreas dan wel niet wezen om aan de eisen te voldoen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 O.K. jongens ik ga een mod proberen te maken. :rolleyes: Het is een mod dat je dieren krijgt Dit wordt hopelijk mijn mod: 1: Dieren o.a.- Koeien- Schapen-Geiten- Paarden-Honden-Poezen-Kippen-Kuikens. 2: Boer 3: In vercetti estate zal ik proberen een poes erin te zetten :lol: 4: Straatkatten die buiten zijn 5: + een klein eilandje daar gaat het boerderij komen :lol: Mijn mod zal Minstens 4 maanden duren.( omdat ik bezig ben met San Andreas) :lol: Ik hoop dat jullie het leuk vinden als ik klaar ben. -- Deze topic kan gesloten worden-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Weet jij dan in vredes en oorlogsnaam hoe je een mod moet maken. Ik snap heel veel van Vice City, maar hoe je een mod maakt snap ik echt helemaal niks van. Hoe kan je nu iets veranderen aan iets wat 3D is. In ieder geval wens ik je veel succes met het maken ervan en vergeet niet om een ReadMe erbij te doen in April. Is trouwens ook rond mijn verjaardag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 A.U.B. luister! <_< --Deze topic kan gesloten worden-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Wat bedoel je daar nu weer mee, en btw, op een forum hoef je nooit te luisteren, maar alleen maar te lezen. Trouwens nog veel succes met je mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 djees sorry dude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Als je dat ook even uit wilt leggen zou ik het heel fijn vinden. 'djees sorry dude' weet nog niemand wat je bedoelt. Ik tenminste niet, in de forum-regels staat ook dat je Nederlands moet praten, dat van jouw lijkt weinig op Nederlands vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 A.U.B. luister! <_< --Deze topic kan gesloten worden-- *is eigenwijs en luistert niet* Waarom mag dit gesloten worden dan? Als we met z'n allen weer gezellig on-topic gaan kan het best blijven staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.