ifc3 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Hier is hij: Rates? Wel een leuke font, maar mischien zou je het beter kunnen opslaan als PNG en gebruik geen paint voor dat soort dingen. Gebruik bijvoorbeeld net als ik The G(nu)I(mage)M(anipulation)P(rogram) (gratis). gimp.org Rate: 4,5/10. Bewerkt: 18 mei 2007 door ifc3 Reageren
Dastard Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Ok thx PS:ik heb er een klein Persoonlijk fototje bijgemaakt! Reageren
ifc3 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Ok thx PS:ik heb er een klein Persoonlijk fototje bijgemaakt! En zet er een border omheen van 1px. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Ik vind het ook niet zo een gelukte paint creatie. Je hebt gewoon die sig met: het komt genomen en er een cirkeltje rond getekent...? Reageren
Dastard Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Ok thx PS:ik heb er een klein Persoonlijk fototje bijgemaakt! En zet er een border omheen van 1px. Hoe doe je dat? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 een Pixel is deze lijn dikte ______ Met paint is het de dunste lijn van de kwast, potloot, lijn, pen wat dan ook uit het lijstje. Reageren
ifc3 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Ok hier is hij ge-edit En nu nog hetzelfde plaatje in een met the GIMP gemaakte signature, die wel effecten heeft? Ik heb ook even zo'n plaatje gemaakt, maar dan met The GIMP en een animatie erin... Bewerkt: 18 mei 2007 door ifc3 Reageren
Rivel Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 IS het het font alleen da tje hebt gedaan? Want dat omcirkelde je! Paint is iig. geen goed progrmmaa voor sigs. te maken! Daarom kan ik je er niet veel voor geven dan een : 5/10! Reageren
Sunray Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Waarom download je niet gewoon photoshop dat is veel beter. Maar op zich is het wel leuk bedacht maar zeker me smaak niet om eerlijk te zijn. Zoals paar mensen al zeiden heb je gewoon een afbeelding gepakt lettertype toegevoegd en het omcirceld. 6/10 Reageren
ifc3 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Waarom download je niet gewoon photoshop dat is veel beter. Omdat Photoshop niet gratis is. Maar The GIMP is altijd beter dan Paint. Reageren
.Djanick Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Waarom download je niet gewoon photoshop dat is veel beter. Omdat Photoshop niet gratis is. Maar The GIMP is altijd beter dan Paint. je kan altijd de 30 dagen trial downloaden van photoshop Reageren
ifc3 Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Waarom download je niet gewoon photoshop dat is veel beter. Omdat Photoshop niet gratis is. Maar The GIMP is altijd beter dan Paint. je kan altijd de 30 dagen trial downloaden van photoshop Ja, en die kun je 30 DAGEN gebruiken en niet 100 jaar, incl. nieuwe versies. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Hier is hij: Rates? Wat is het nu van het posten van een signature die niet door jou is gemaakt, waar jij alleen een ovale stroke omheen heb gezet? Dat snap ik niet, volgens mij is dat iets dat niet echt getoloreerd word. O_o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.