DonLeone Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Heey mensen ik heb een leuke mod gedownload van enkele auto's enzo. In de readme staat gewoon dat ik enkele auto's in VC met de img tool moet verwijderen, en later de gemodde versie moet toevoegen. Bij het verwijderen krijg ik de error: Dir file error! "It might be in use.. exiting..." Als ik de bestanden gewoon wil replacen geeft ie als error aan dat de nieuwe .dff's en .txd's te groot zijn, en laat hij de oude bestandden gewoon staan. Iemand enig idee? Edit: Laat maar het is al gelukt. Dit topic kan dicht! Bewerkt: 18 mei 2007 door DonLeone Reageren
DaBeast Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Dan weet ik al wat het is. Het kan 2 oorzaken hebben. Ofwel staat je spel nog aan (misschien inwendig, CTRL+Alt+Delete en dan op processen klikken, en gta-vc.exe selecteren en op proces beëindigen drukken.). Ofwel staat je Vice City folder nog op 'aleen lezen'. Dat laatste is ook redelijk makkelijk op te lossen. Ga naar je Vice City instalatie folder (standaart is dat c:\Program Files\Rockstar Games\). Selecteer de Grand Theft Auto Vice City folder, doe rechtermuisknop>Eigenschappen. Nu krijg je het Eigenschappen venstertje van je Grand Theft Auto Vice City folder, vanonder staat ergens 'Aleen Lezen' aangevinkt. Vink het uit, en druk op Ok. Nu zou je de voertuigen normaal kunnen verwijderen/vervangen. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
DonLeone Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ja dank je maar het was al gelukt Het lag idd aan dat alleen-lezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.