markoes Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) ik ging net van de burgershot een mac donalds maken ik had als geimporteert en toen ging ik kijken ingame en toen was alles het raar heel wazig heel vaag weet iemand wat ik hier aan kan doen (ik gebruikte paint en picture it! 9) geen photoshop alvast bedankt, groetjes, Markoes Bewerkt: 18 mei 2007 door markoes Reageren
xgaming Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 ik ging net van de burgershot een mac donalds maken ik had als geimporteert en toen ging ik kijken ingame en toen was alles het raar heel wazig heel vaag weet iemand wat ik hier aan kan doen (ik gebruikte paint en picture it! 9) geen photoshop alvast bedankt, groetjes, Markoes Foto? Je hebt de .txd neem ik aan verandert en verplaatst in de IMGtool. De mogelijke oorzaak kan zijn dat er meerdere txd's zijn voor de burgershot. Ik heb dit vroeger ook wel eens gehad. Denk je dat is de enigste txd en die vervang je blijkt het niet de enigste te zijn. Als je even gaat zoeken kom je hem wel tegen in de IMG tool lijst. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 De oorzaak ligt inderdaad aan de TXD. Maar je hebt op een foute wijze de mod geinstalleerd, waardoor alleen de LOD geladen wordt. Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.