Fbi-Crew Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Ik Vroeg me af hoe je dat doet Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 veel daten met ze en de dingen doen die ze willen waarnaartoe je moet gaan verder kan ik niks verzinnen , gewoon elke dag langsgaan is het beste , ik moet eten Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Het simpelste en het beste is gewoon om steeds te normaal te daten. Een snellere manier is er niet en tevens is dit ook de enigste optie. Je kan er wel enige snelheid in brengen door de restaurant, disco´s en overige uitgaansgelegenheden te bezoeken die het dichste bij liggen. Bij één enkele vriendin heb je een uitzondering, namelijk bij Millie. Hier kan je je Gimp Suit aantrekken en zal je met een paar bezoekjes op de 100% zitten. Je zou nog wel kunnen overwegen je dates door iemand anders te laten doen, dit kan in het savegame/aanvraag forum. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Ik heb hier al eerder het één en ander over gemeld in dit forum, ik heb even voor je de zoekfunctie gebruikt. Kijk even naar deze post. Reageren
Kidco5 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Je moet de snellere tijd code inschakelen en dan een stukje verder wachten tot de rode marker en haar auto verschijnt!!! Reageren
Dastard Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Bloemen geven,cadeaus geven... Reageren
Rivel Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Dichtbij je huis saven, en dan kijken op WikiGTA wanneer de vriendinnen thuis zijn! Een duur pak aan doen met mega veel sex appeal en dan met een Getunde Remington komen! Dan is je sex appeal helemaal vol! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.