Jump to content

Welke games doe je nog meer die door r* zijn gemaakt

Recommended Posts

Geplaatst:

Welke games doe jij nog meer die door r* zijn gemaakt inplaats van alle GTA

Bijvoorbeeld: Manhunt, Manhunt 2 enz.

Ik doe aleen Canis Canem Edit

Watr doe jij

groetjes, Markoes

Geplaatst:
Welke games doe jij nog meer die door r* zijn gemaakt inplaats van alle GTA
Van Rockstar Games speel ik enkel en alleen de verschillende GTA-delen, simpelweg omdat ik niet zo'n gamer ben en eigenlijk wel genoeg heb aan Grand Theft Auto. De enige game die ik daarnaast speel is FIFA 2007, maar dat is uiteraard van Electronic Arts en is hier niet van toepassing.

Om deze post wat dat betreft toch nog wat nuttiger te maken: Dit topic hoort meer thuis in de Games Fora dan in NOTA. Bij deze dan ook verplaatst naar Algemeen Games :sigaar:

Geplaatst:

Buiten een hele hoop Grand Thef Auto spellen, is Midnight Club 2 het enige spel dat ik nog heb van Rockstar. Dit spel had ik lang geleden gekocht, omdat ik race-spellen graag speel. Maar de andere spellen van Rockstar interesseren me niet echt. Die 'Table Tennis' bijvoorbeeld, lijkt me echt niets aan om dat te spelen.

Geplaatst:

Van de spellen die Rockstar Games heeft uitgegeven, naast Grand Theft Auto, speel ik Midnight Club 3 Dub Edition Remix :Y Geweldig spel :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...