Jump to content

GTa sa Getekende plaatjes

Recommended Posts

Geplaatst:

Toen ik Gta sa aan het instaleren was zag ik op de achtergrond allemaal getekende plaatjes en ook als gta sa aan het laden is zie je die getekende plaatjes

weet iemand waar ik die getekende plaatjes kan vinden

alvast bedankt,

groetjes, Markoes

Geplaatst:
Toen ik Gta sa aan het instaleren was zag ik op de achtergrond allemaal getekende plaatjes en ook als gta sa aan het laden is zie je die getekende plaatjes

alvast bedankt,

groetjes, Markoes

Dit noemt men Art Work en is op bijna elke fansite wel te vinden. Ik raad je aan via Google te zoeken op deze gevonden zoekresultaten.

Geplaatst: (bewerkt)

alvast bedankt,

groetjes, Markoes

Deze kan je vinden als texture (.txd) in de map 'txd', ik hoop dat het lukt.

Edit: Net te laat...

Bewerkt: door GTA Monster
Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoelt de zogeheten loading screens met de artwork erop? Die staan volgens mij niet allemaal op internet, maar je kunt zel wel zelf van je PC afhalen. Je hebt alleen de TXD Workshop nodig en een volledige installatie van San Andreas. Open met de TXD workshop, in de installatiemap van San Andreas, de map Models> txd. Nu kun je de bestanden loadsc0 t/m loadsc14 openen met de TXD workshop. Hierin staan al die plaatjes. Als je eentje wil opslaan, klik je op export> BMP. Dan selecteer je een map en klik op OPSLAAN. ;)

:duh: OOK te laat, maar tenminste een goede omschrijving van de txd zooi :puh:

Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...